Terug van iOS 7 naar iOS 6.1.3 ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Razend enthousiast downloadde ik Ios 7. Maar dit enthousiasme was ook snel weer weg. Is er een manier waarop ik mijn telefoon kan terugdraaien naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terug van iOS 7 naar iOS 6.1.3 ??
Razend enthousiast downloadde ik Ios 7.
Maar dit enthousiasme was ook snel weer weg. Is er een manier waarop ik mijn telefoon kan terugdraaien naar Ios 6.1.3? Want bah, hoe gebruiksonvriendelijk, lelijk en afschuwelijk is die 7! De foto's draaien niet wanneer ik het toestel draai en dit vind ik uiterst irritant. HULP?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen via Itunes maar moet je wel n backup hebben !
|
|
|||
|
|||
hey
Had reservekopie, maar die is verdwenen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, het slotje stond er niet op.
Ik heb ondertussen terug de oude versie erop gezet, want kon me niet vinden in de Ios7 |
|
|||
|
|||
Ik vind IOS 7 toch wel veel aangenamer hoor, deze heb ik veel liever dan 6.1.3, het is eens iets nieuws
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het het uiterlijk hebben gekregen van een Samsung smartfone en dat is toch niet wat Apple-fans willen. Heb in ieder geval een zwarte achtergrond gekozen met een "apple-log0" erin. |
|
||||
|
||||
De telefoon is toch niet veranderd? Enkel het iOS. Maar dat is op Samsung Android.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig | jeffreydevos | Jailbreak | 3 | 13-05-13 17:09 |
iPad: Van ios 5.0.1 naar 4.3.3 terug naar 5.0.? | dano-nl | Jailbreak | 3 | 03-01-12 22:49 |
Windows: Terug van Ios 4.3.5 naar 4.3.3 | treffers | iTunes | 1 | 05-08-11 13:47 |
Windows: ios 5 terug naar 4.3.3 | tvtje | iTunes | 5 | 05-08-11 13:09 |
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) | stefonline | iPad algemeen | 2 | 17-10-10 23:46 |
|
|