Ios 7 Bugs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Ios 7 zitten er nog wat bugs , Als je ook een bug tegemoet bent gekomen , Zet hem dan op dit Topic...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 7 Bugs
In Ios 7 zitten er nog wat bugs , Als je ook een bug tegemoet bent gekomen , Zet hem dan op dit Topic
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is dit niet meer een topic voor in het developer gedeelte van dit forum?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er een grote bug bij het blokkeren van contacten/bellers. Telefoontjes van "Onbekend" & "Geblokkeerd" (=telefoontjes zonder nummerweergave) kan je niet blokkeren. Apple, shame on you! Waar kan je dit ergens aan Apple melden?
|
|
|||
|
|||
Als je safari in privemodus gebruikt kan je alles zien wat je bezocht hebt in je geschiedenis... Toch niet de bedoeling?
|
|
|||
|
|||
Ergens is het wel logisch dat als de iPhone de nummer niet heeft, het die ook niet kan blokkeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou wel handig zijn, ben ik van die telefonische verkopers af. Dat bel me niet register hebben ze maling aan. |
|
|||
|
|||
Vandaag voor de 2e keer meegemaakt; ik wordt gebeld, weiger de oproep en daarna staat het scherm vast. uit en aanzetten schijn te de enige oplossing te zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 bugs? | Reckimo | iPhone algemeen | 1 | 14-12-12 14:08 |
Leuke bugs IOS 5 | mtawolf | iPhone algemeen | 6 | 06-12-11 09:34 |
IOS 5 GM bugs | arnold83 | iPhone algemeen | 20 | 27-10-11 10:53 |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Enkele Bugs | francebramie | Archief | 3 | 15-05-09 20:51 |
|
|