Knoppen tekst werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ineens reageren enkele knoppen voor het verwerken van tekst (sms/notities) niet meer. Het gaat om spatiebalk/123/stuur. De rest werkt wel. Inmiddels heb ik ook al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Knoppen tekst werken niet meer
Ineens reageren enkele knoppen voor het verwerken van tekst (sms/notities) niet meer. Het gaat om spatiebalk/123/stuur. De rest werkt wel.
Inmiddels heb ik ook al gereset en gerestored, maar het probleem blijft. Ik gebruik de 1.1.4 versie. Wie heeft de oplossing? Groet, MarNick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het is echt heel vervelend, want ook bij het invoeren van nieuwe contactpersonen en instellingen weigert hij dienst
|
|
||||
|
||||
Misschien even restoren.
|
|
|||
|
|||
Heb ik al 2 x gedaan
|
|
||||
|
||||
Misschien is je scherm het wel aan het begeven
Probeer anders eens super prefs van croiman te installeren. daarmee kun je de gevoeligheid van je scherm aanpassen. Bij sommigen heeft het zo al geholpen. 2.5 is standaard, als je op 3.5zet heb je een ideale gevoeligheid voor je scherm. https://forum.iculture.nl/f1/ip...oeligheid.html |
|
|||
|
|||
Ik geloof trouwens niet dat mijn beeldscherm het gaat begeven, want in het hoofdmenu reageren de knoppen wel allemaal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple In-ear headset knoppen werken niet na update 4.0.1 | MrKoek | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 23:00 |
Knoppen werken niet meer | jaysier | iPhone algemeen | 6 | 26-12-09 21:37 |
tekst in scherm niet meer weg...HELP!! | inkie1980 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-06-09 18:59 |
knoppen werken niet!! | rash1 | iPhone algemeen | 8 | 29-04-09 13:47 |
Onderste 8 knoppen werken niet meer | Voeten | iPhone algemeen | 5 | 16-06-08 21:43 |
|
|