Alarm/Wekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iets wat ik me afvraag, zit er een alarm/wekker functie op de iPhone? Of kun je een alarm zetten op je notities oid? Thanks.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alarm/Wekker
Iets wat ik me afvraag, zit er een alarm/wekker functie op de iPhone?
Of kun je een alarm zetten op je notities oid? Thanks.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt gewoon een alarm zetten in de klok applicatie. Op je agenda activiteiten zijn 2 meldingen (een bericht in het scherm en trillen en een signaal) in te stellen die afzonderlijk ingesteld kunnen worden.
|
|
||||
|
||||
je hebt je alarm klok en agenda meldingen zoals Controlsje zegt,
staan deze je niet aan kun je ook nog andere native apps installeren op je iphone voor alarmen en meldingen met iets meer extra's opties erin kwa geluid en tijden dan de standaard apps.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groundhog Day wekker alarm! | arcadefire66 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 10-04-11 23:59 |
Windows: Alarm geluiden | fiatfreak | Desktop-applicaties | 7 | 02-06-10 02:56 |
Alarm App | iPeter91 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-05-08 19:26 |
|
|