Video sync bij Photostream in iOS 7? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het dat video's ook gesynced worden binnen photostream bij iOS7? Ik had zoiets begrepen, maar ik zie er niks van terug bij instellingen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video sync bij Photostream in iOS 7?
Klopt het dat video's ook gesynced worden binnen photostream bij iOS7?
Ik had zoiets begrepen, maar ik zie er niks van terug bij instellingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kennelijk wel. Ik had al m'n video's na de iPhone hersteld te hebben (had GM-versie iOS 7) in 1 keer in m'n filmrol staan, maar vreemd genoeg niet in m'n photostream. Gelukkig maar anders zou ik zo door m'n cloudopslagruimte zijn.
|
|
||||
|
||||
Fotostream staat los van jouw iCloud opslag en de opslag die je mag gebruiken is in feite onbeperkt, afgezien van de limiet van 30 dagen (dat volgens mij niet goed functioneert, maar goed).
|
|||
|
|||
Fotostream ondersteund inderdaad video's vanaf ios7.. Wel eerst op je pc de nieuwste icloud-configuratie downloaden (voor windows gebruikers)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Photostream, sync met foto's op iphone en ipad | luckietje | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 19:38 |
Blijft steken by sync video die ik niet meer heb | mgo | Muziek, foto & video | 4 | 31-07-10 21:23 |
Iphone sync geen muziek/video's/apps/foto's?? | mikehoofddorp | iTunes | 0 | 12-06-10 20:41 |
Windows: Video & Applications tabs verdwenen in iTunes sync. | marcovth | iTunes | 2 | 28-05-09 17:53 |
Video: Video sync problemen | Darthy | Muziek, foto & video | 1 | 09-08-08 00:50 |
|
|