Hoe kun je zien hoeveel contacten je hebt in iOS 7? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden. Hoe kan ik zien hoeveel contacten ik heb in me telefoonlijst?. In IOS 6 kon je dat helemaal onderaan zien in je telefoonboek....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe kun je zien hoeveel contacten je hebt in iOS 7?
Beste forumleden.
Hoe kan ik zien hoeveel contacten ik heb in me telefoonlijst?. In IOS 6 kon je dat helemaal onderaan zien in je telefoonboek. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat (nog steeds) helemaal onderin in de "Contacten" App.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op een iPhone 4/4S zie je dat inderdaad niet. Tenminste, ik heb het nog niet gevonden op die twee toestellen.
|
|
||||
|
||||
Op de iPhone 5 wel hoor, je moet alleen als je onderaan bent aangekomen, nog een keer extra swipen om het aantal te zien
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb gister reeks mensen toegevoegd.. Was van plan om te kijken hoeveel ik er nu had..en jáhoor... Nergens staat ( onderaan ) hoeveel mensen je hebt. Gister voordat ik 't deed stond er nog. Hoe krijg ik dit weer?. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 09:57 ---------- Als ik onderaan ben bij contacten en geef een swipe naar boven... Zie onder niks staan. Wat voorheen in ios 6 wel 't geval was. |
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde. Krijg het niet te zien ...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nope, krijg het niet voor mekaar.
|
|
|||
|
|||
klik eens linksboven op groepen,dan rechtsboven op gereed,zie je het dan wel staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat lost het inderdaad op.
Niet dat ik het miste, maar leuk dat het opgelost is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende , als ik op het groene knop telefoon druk en dan naar contacten ga staat het er niet maar als in naar de knop contacten ga staat het er wel
Dus is het wel te zie echter alleen via een andere weg |
|
|||
|
|||
Ook in je telefoon App kan je dit zelfde trucje uithalen: klik eens linksboven op groepen,dan rechtsboven op gereed,zie je het dan wel staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus wat zal ik nu moeten doen om dit toch alsnog weergeven? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kun je zien hoeveel mail je hebt in IOS7? | KvdS | iPhone Apps | 0 | 22-09-13 22:30 |
Hoe te zien hoeveel GB iphone is | micaro84 | iPhone algemeen | 3 | 04-06-12 10:22 |
Hoe kun je zien of je backup goed op iCloud staat? | zeehond | iCloud | 0 | 01-12-11 18:09 |
|
|