Hoe kun je zien hoeveel contacten je hebt in iOS 7? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Mannen, wat bedoelen jullie met linksboven?, Links is die hand waar de duim rechts staat. In de Contacts app staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Links is die hand waar de duim rechts staat. In de Contacts app staat boven links "Groups". Daar klik je op. Nu verschijnen alle groepen. In het dat scherm staat rechts boven "Done". Daar klik je nu op.
Nu sta je weer in het contacten scherm. Veeg helemaal naar beneden en hopla daar staat het aantal contacten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Door de methode van "groepen aanklikken" te gebruiken komt het aantal contacten wel onderaan te staan. Niemand zegt dat het linksboven kan worden weergegeven. Als het bij jou zichtbaar is heb je dus niks aan deze topic ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Bij de Iphone 4s heb je geen ''groepen'' in de contacten app, vandaar de verwarring. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vond het al vreemd, maar heb geen 4S om het tegendeel te bewijzen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Dankjewel mannen |
|
|||
|
|||
Nee, dat bedoelde ik niet. Bij mij is links nog altijd links en niet rechts. Maar als jouw rechtse manier werkt is het ook goed.
|
|
|||
|
|||
Op een iphone 4S. Druk op je telefoon knop scroll dan helemaal naar onderaan je lijst en voila daar staat het
|
|
|||
|
|||
Groep in email
Ik kan mijn groepen wel vinden, maar hoe krijg ik de tot een groep behorende adressen met één klik in het adresveld van een nieuwe mail?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
How to Set Up Contacts for Group Mailing in iOS Mail for iPhone and iPad - About Email https://itunes.apple.com/ca/app/mail...ne/id410279354 https://itunes.apple.com/nl/app/easy-group/id461469079
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kun je zien hoeveel mail je hebt in IOS7? | KvdS | iPhone Apps | 0 | 22-09-13 22:30 |
Hoe te zien hoeveel GB iphone is | micaro84 | iPhone algemeen | 3 | 04-06-12 10:22 |
Hoe kun je zien of je backup goed op iCloud staat? | zeehond | iCloud | 0 | 01-12-11 18:09 |
|
|