Kleur opstartscherm iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is het al eerder besproken, maar ik kan er niets over vinden. Als ik mijn witte iPhone 5 met iOS 7 opstart, dan is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kleur opstartscherm iOS 7
Misschien is het al eerder besproken, maar ik kan er niets over vinden. Als ik mijn witte iPhone 5 met iOS 7 opstart, dan is het opstartscherm wit met een zwart Apple logo.
Als ik echter mijn zwarte iPad 2, witte iPad mini en de witte iPhone 4 van mijn vrouw aanzet, allen met iOS 7, dan is het opstartscherm zwart met een wit Apple logo. Weet iemand hoe dit zit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het een feature is van ios7. De kleur van je telefoon is de basiskleur. Gok dat het bij de blauwe 5c een blauw scherm is met zwarte apple... Denk het hoor
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een witte iphone 5 , die heeft een wit opstart scherm en mijn witte ipad mini heeft een zwart opstartscherm.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb jij toevallig ook een bèta of de GM van iOS 7 op je iPhone gehad? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat klopt. Maar de witte iPhone 5 heeft een wit opstartscherm. En de zwarte iPhone 5 heeft een zwart opstartscherm. Let op het cijfer "5" achter het woord "iPhone".
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is er iemand die géén bèta of GM van iOS 7 op zijn/haar witte iPhone 5 gehad heeft en wél een zwart opstartscherm heeft? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2013 om 16:00 ---------- OK duidelijk Maar waarom is dat alleen bij de iPhone 5 zo? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb iPhone 5 zwart en bij opstarten zwarte achtergrond met wit apple logo, zoals timosha zei in eerdere post #7. Mvg antoon100
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pocket informant: kleur van IOS-agenda | koekjedebij | iPhone Apps | 6 | 23-11-11 13:44 |
Resolutie opstartscherm | petergoesiphone | iPhone algemeen | 5 | 08-03-11 21:25 |
priveberichten in opstartscherm | ibommel | iPhone algemeen | 5 | 04-11-10 21:09 |
Apple logo opstartscherm | Macchiato | Archief | 16 | 03-07-09 11:43 |
Windows: Hoofdscherm Opstartscherm Home etc | I-Stefke | iTunes | 5 | 16-03-08 15:13 |
|
|