IOS7 Achtergrond instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie ook dat als je een foto als achtergrond instelt je deze niet kan verkleinen? Hij verkleint wel maar schiet steeds terug naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IOS7 Achtergrond instellen
Hebben jullie ook dat als je een foto als achtergrond instelt je deze niet kan verkleinen? Hij verkleint wel maar schiet steeds terug naar een groter formaat en mis ik stukken van de foto
Echte gruwelijk irritant, volgens mij is dit gewoon een bug want kan me niet voorstellen dat ze dit zo willen. Of mis ik iets? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2013 om 09:34 ---------- kom op mensen, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier last van heeft?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vergroten gaat prima, maar verkleinen niet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS7 probleem met dynamische achtergrond | markvangils | iPhone algemeen | 6 | 20-09-13 12:33 |
Verborgen achtergrond iPad iOS7 | CHjazzzz | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 17-07-13 17:33 |
achtergrond instellen | beezer | iPhone algemeen | 10 | 14-06-10 15:54 |
Afbeelding instellen voor toetsen achtergrond | Schepe | iPhone algemeen | 0 | 17-05-10 14:38 |
Hoe instellen achtergrond | Haagze sf2 | Ringtones en Wallpapers | 5 | 26-05-08 21:24 |
|
|