iPhone 5s blijft opladen op 100% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik blijf het "bliksem"-icoontje zien! iPhone blijft constant opladen, ook al is staat het al lange tijd op 100%... Wat kan ik doen? Herstarten helpt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s blijft opladen op 100%
Ik blijf het "bliksem"-icoontje zien! iPhone blijft constant opladen, ook al is staat het al lange tijd op 100%...
Wat kan ik doen? Herstarten helpt niet, drainen helpt niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan voer eens een harde reset uit. Een nieuwe iPhone kan dat wel eens gebruiken. Na een harde reset is de accu opnieuw gecalibreerd.
|
|
|||
|
|||
Dit is bij mij ook zo geen stekker te zien wel geeft hij bij gebruik aan dat hij volledig is geladen dus zal wel een bug zijn.
Heb inmiddels nog meer mensen in mijn omgeving er over gehoord. |
|
|||
|
|||
Was in de betas ook al het geval. Erg dat dit nog niet aangepakt is
|
|
|||
|
|||
als je iphone 100% opgeladen staat dat in je lockscreen, hij zal niet van bliksem veranderen naar stekkertje..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
batterij bliksem opladen, iphone 5s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Resolutie iphone 4 terugeschakeld naar 100 bij 100? | Wilders4ever | iPhone algemeen | 2 | 23-09-11 13:09 |
App blijft opladen? | Xsven | iPhone Apps | 3 | 26-07-11 09:11 |
Batterij blijft op 100% | Locutus1 | iPhone algemeen | 32 | 02-05-10 11:07 |
iPhone: QuickPwn blijft staan op 100% (= voltooid?) | Trax | Jailbreak | 10 | 31-08-08 21:55 |
|
|