Ervaringen iPhone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie net een topic 'bevindingen iPhone 5s' dus deze kan verwijderd worden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen iPhone 5s
Ik zie net een topic 'bevindingen iPhone 5s' dus deze kan verwijderd worden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
'k Vind het woord 'ervaringen' toch een beter gebruikte term.... (om op te zoeken, etc) maar allér...
|
|
|||
|
|||
Dank je wel
|
|
|||
|
|||
Zoals zo velen heb ik ook IOS 7 op mijn iphone gezet maar wel een dag later dan de meeste mensen.
Op mijn IOS 6.1.4 had ik grote problemen met de verbinding met Wi-Fi, slechte tot geen verbinding, kon geen Wi-Fi vinden en sprong onder het internetten gewoon op 3G om daarna minuten lang weer verbinding te zoeken naar mijn Wi-Fi. Kortom grote Wi-Fi problemen. Sinds afgelopen donderdag GEEN problemen meer met Wi-Fi. Ook vind ik de iphone sneller in gebruik, valt echt op, werk zoveel fijner. Battery verbruik is het zelfde gebleven ik ben daar redelijk tevreden over, gemiddeld 36 uur waarvan 7,5 in gebruik. Andere lachen daar misschien om ik ben daarover tevreden. Snachts op 36% uitzetten, smorgens op 36% wakker worden. Kleuren ed van de IOS 7 vind ik wel aardig. Wat ik wel minder vind is dat wanneer ik naar de volgende pagina wilt gaan om een app te openen het scherm op een dusdanige manier aanraak dat het scherm wat van bovenaf komt tevoorschijn komt. Ik denk dat het een kwestie van wennen is. Ik geef de update een DIKKE 8. En wat is uw ervaring??? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry hiervoor maar iemand een link van een onderwerp waarin je ervaring kwijt kan? Ik hoor het graag |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
iPhone Prepaid UK - ervaringen? | sjempie | Koopinformatie Nederland | 16 | 26-09-08 12:48 |
|
|