Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 'm er opgezet en wat me opvalt op zowel Ipad als Iphone (4, 4s) dat alles nét wat vlotter werkt. Tot nu toe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone
Ik heb 'm er opgezet en wat me opvalt op zowel Ipad als Iphone (4, 4s) dat alles nét wat vlotter werkt.
Tot nu toe geen problemen ontdekt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iOS5.1 geïnstalleerd en ook geen problemen. Zowel op iPad als iPhone 4s.
Ben benieuwd naar batterij verbruik van de 4s! |
|
|||
|
|||
Hier wel een probleem. Ik heb ineens geen iMessage meer maar verstuur alleen nog maar smsjes. Heb de instelling van iMessage uit/aan gedaan maar werkt niet.
|
|
|||
|
|||
Klopt, dat probleem heb ik nu ook! Vreemd
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2012 om 09:53 ---------- Na iMessage aan en uit te hebben geschakeld werkt het bij nu wel weer |
|
|||
|
|||
Mijn probleem is dat de shortcuts niet meer werken (je kon links maken naar Bluetooth bijvoorbeeld) root=General&path=Bluetooth om zo via een icon direct naar de bluetooth-instellingen te gaan. Deze zijn allemaal omgevallen
|
|
|||
|
|||
Werkt hier prima. Al merkte ik wel dat hij vaak de compas kalibreert. Zie dan ineens een gps logo boven en zie bij locatievoorzieningen dat hij dan de compas kalibreert. Weet iemand wat functies zoals iAds op locatiebasis enzo doet? Kan ik dit allemaal uitzetten?
|
|
||||
|
||||
batterij veel beter!
Sinds gisteren 5.1 erop gezet en voilá.... batterij gaat echt veeeeeel langer mee, blijft gewoon een 20 minuten of zo op 100% staan voordat ie naar de 99% gaat.
Lijkt allemaal ook wat stabieler en iets sneller. Dank u Apple |
|
|||
|
|||
Iemand reeds ervaring met 5.1 op 3GS ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
eindelijk zijn de batterijproblemen opgelost. Wel 4 maanden te laat, maar goed.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De eerste modellen 3GS werden met een bootrom uitgebracht die ALTIJD untethered kan gejailbreaked worden. Ongeacht welke firmware. Dus ook iOS 5.1.
Apple heeft dan een aanpassing gedaan met een nieuwe bootrom waardoor dat lek gedicht is. Dat zijn de modellen 3GS met nieuwe bootrom. How to Check iPhone 3GS New Bootrom / Old Bootrom (iBoot) Version | Redmond Pie |
|
||||
|
||||
Ik mag aannemen dat het toestel van mijn vrouw een nieuwe bootrom heeft, gezien het feit dat ze deze nu sinds 2 maanden heeft? En nieuw heeft aangekocht?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn batterij staat al 3 uur op 100% terwijl dit anders al 85% zou zijn!
|
|
||||
|
||||
iOS 5.1 op iPhone 4 geïnstalleerd zonder problemen. Tot nu toe geen gekke dingen ervaren. Vanavond zal ik mijn iPad 2 updaten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook net de iPhone 4 geüpdatet naar 5.1, lijkt allemaal wat sneller te werken. Handig dat je nu meteen de camera app kunt gebruiken vanaf het lockscreen i.p.v. 2 keer op de homeknop te drukken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|