Minitiatuurweergave van alle apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een gejailbreakte iPhone 4 8 GB (zwart) en sinds ik gisteren twee apps geinstalleerd heb (qouch en sabmobile) geeft hij mijn apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Minitiatuurweergave van alle apps
Hey,
Ik heb een gejailbreakte iPhone 4 8 GB (zwart) en sinds ik gisteren twee apps geinstalleerd heb (qouch en sabmobile) geeft hij mijn apps in minitiatuurweergave weer en kan ik deze dus onmogelijk bedienen. Onderstaande afbeelding geeft mijn probleem weer: http://i40.tinypic.com/24mwd4i.png Ik heb al een hard reset gedaan door de home-button en power-button tegelijk in te houden. Ook heb ik een reservekopie van een maand of 3 oud teruggezet, waardoor de iphone nu niet eens meer gejailbreaked is. Zonder resultaat, ik kan niks meer openen nu. Wat zorgt ervoor dat de apps zo vaag weergegeven worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daar hier reeds een topic van is gaat hier een slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kom ik in me i-phone 4 in alle files van alle apps | mazdarx7 | iPhone algemeen | 3 | 21-09-11 23:47 |
Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen | tycho28 | iPhone Apps | 5 | 05-04-11 18:29 |
Bijna alle apps verdwenen van iphone 4?? | jordylucassen | iPhone Apps | 8 | 02-10-10 22:22 |
In 1 keer alle apps van iPhone downloaden in iTunes? | lowfly | Archief | 3 | 20-09-09 23:37 |
Alle Apps weg van Springboard | Michaelhu | iPhone Apps | 0 | 18-09-08 21:19 |
|
|