Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Die volumeregelaar zie je als je de homeknop twee keer indrukt (soort dubbelklik). Ofwel je drukt per ongeluk twee keer, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hé wist ik niet. Handig want je kunt zo ook je muziek/podcast weer aanzetten zonder te unlocken. Kon natuurlijk ook al met remote koptelefoon maar toch.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn 4S (5.0.1) heeft een jailbreak en bij een update naar 5.1 krijg ik error 3194, maar de hosts-file aanpassen helpt niet...
Iemand raad? Jailbreak hoeft niet mee geupdate te worden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iphone is 32gb, staat volledig vol... En geloof me aan de factureen te zien, ben ik er ook niet al te weinig mee bezig, maar die doet t soms een (kleine) week bij mij (wrel weinig gebruik dan) maar goei 3 a 4 dagen zonder enig probleem!! Natuurlijk heb ik de 'standaard'instellingen hier en daar wat aangepast, en ben ik van in t begin met mijn batterij omgegaan zoals je hoort om te gaan met een batterij... Telkens volledig laten plat lopen, ff laten uitliggen, Niet in stukjes maar in 1 keer laten opladen, 50% van de keren gaat ie snachts uit (want, wees es eerlijk, dit is ook echt niet nodig) De technologie van vandaag is immens uitgebreid, gedachten leze, gsm herkennen je gezicht,... En toch is niemand tevreden?? Als je van een iphone verwacht hij dag en nacht aan moet, nooit volledig laat leeglopen, de domste applicaties (meestal zonder hun eigen weet) laten lope,.. dan vrees ik je zelf maar een hoeft uit te vinden. Maar ben er zeker van , als sommigen is goed nadenken ,ze wel weten ze hun batt miss niet altijd even goed hebben behandeld.. NEEN, ik wil niet iedereen aanspreken, ik weet er ook veel echte batt probs zijn, ondanks ze er deftig mee om gaan, er zijn er gewoon ook heel veel bij zoals ik beschrijf... |
|
||||
|
||||
Batterij leeg laten lopen schijnt anders net slecht te zijn voor de moderne accu's...
|
|||
|
|||
Citaat:
ps, moet wel eerlijk zijn ik nog maar pas iphone had toen ios 6 er al aankwam, dat verschil kan ik dus niet echt zeggen.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja hier heb ik ook last van. Al sinds iOS 5 uit is. Ben zelfs van iPhone 3GS gewisseld naar 4s maar levert niets op, provider kan het niet oplossen want het ligt aan de telefoon. Heb er al meerdere over gehoord. De oplossing zou in 5.1 zitten, wat jammer genoeg niet zo is.
|
|
||||
|
||||
Mijn 3GS reageert uitstekend op de iOS 5.1, betere batterij, loopt soepeler, applicaties starten sneller. Over het algemeen dus een een behoorlijke verbetering. Ik ben erg tevreden dus over de update. Ik heb geen last van slecht 3g bereik (ik woon in de randstad) maar zowel wi-fi als 3g werken meer dan uitstekend.
|
||||
|
||||
Problemen met activator op mijn iPhone 4.
Iemand daar last van? Mijn home knop werkt niet zo goed en dat was juist de perfecte oplossing! Iemand een alternatieve oplossing?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en als je t natuurlijk es bekijkt, zijn de zaken die de dag van vandaag gemaakt worden veel steviger, duurzamer en gaan langer mee.. De dingen die ze vroeger maalten, waren zo kapot, zie maar bij autos, oldtimers. + is dat wss de reden mijn batt het wel een kleine week red en die van jullie niet..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En aangezien ik een professionele gebruiker ben van LiPo's houd ik die regel ook aan voor de LiPo's van mijn speeltjes. Dit is de toestand van een LiPo-pack (3 cellen), in een 56 maanden oude MacBook, dat steeds volgens het 30% principe ontladen werd, niet slecht hé |
|
|||
|
|||
Mijn batterij gaat gemiddeld zo'n 24 - 26 uur mee.. en dat is dan 5 uur gebruik en ongeveer 20 uur stand-by. Onveranderd na iOS 5.1.
|
|
|||
|
|||
Ik heb t over de batt in gsm toestellen...
Weet je, je hebt gelijk, deze discussie ga ik echt niet aangaan.. Zoals bij alles bij pc, gsm,... bestaan er 101 verhaaltjes en iedereen geloofd wel een ander.. dit is dus nutteloos |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
homebutton resetten....Hier zou ik graag meer over horen, weet iemand hoe je dit doet + wanneer het aangeraden wordt en/of t enkel iets is wat niet zo oke vr je iphone is dus je best enkel doet wnr t niet anders kan..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stick to thepoint please touwens, oude laptap, nogal relatief vind je niet? wat is oud? + over een laptop van apple kan ik niets zeggen, ik bezit er geen, vandaar ik t dwaas vind je de vergelijking maakt hetgene ik al met onze pc's, laptops heb kunnen bereiken heeft me meer dan genoeg voldoening gegeven... maar das een heel ander onderwerp, had het namelijk over batterijen in gsù toestellen Daar mag je me ook altijd zo n kadertje van doorsturen ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|