//

Ervaringen IOS 5.1 op iPhone

Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Die volumeregelaar zie je als je de homeknop twee keer indrukt (soort dubbelklik). Ofwel je drukt per ongeluk twee keer, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 09-03-12, 12:26
murena murena is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Die volumeregelaar zie je als je de homeknop twee keer indrukt (soort dubbelklik). Ofwel je drukt per ongeluk twee keer, ofwel je moet je homeknop een keer resetten...
Hé wist ik niet. Handig want je kunt zo ook je muziek/podcast weer aanzetten zonder te unlocken. Kon natuurlijk ook al met remote koptelefoon maar toch.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 09-03-12, 12:33
Koenie Koenie is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: België
Berichten: 8
Standaard

Mijn 4S (5.0.1) heeft een jailbreak en bij een update naar 5.1 krijg ik error 3194, maar de hosts-file aanpassen helpt niet...

Iemand raad? Jailbreak hoeft niet mee geupdate te worden...
  #83  
Oud 09-03-12, 13:02
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hptje Bekijk bericht
Ik heb er last van sinds iOs 5.0, zowel op 4 als op de 4s




24 uur haal ik echt niet!
14,15 uur max met normaal gebruik. (ongeveer hetzelfde gebruik als voor iOs 5.0, toen ging de batterj minimaal 24 uur mee, meestal langer.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 09:20 ----------

Als ik bij gebruik, tijd sinds volledig opladen, kijk staat er bij gebruik hetzelfde als bij stand-by, terwijl dit niet zo is.

Hebben meer mensen daar last van?

Mijn iphone is 32gb, staat volledig vol... En geloof me aan de factureen te zien, ben ik er ook niet al te weinig mee bezig, maar die doet t soms een (kleine) week bij mij (wrel weinig gebruik dan) maar goei 3 a 4 dagen zonder enig probleem!!
Natuurlijk heb ik de 'standaard'instellingen hier en daar wat aangepast, en ben ik van in t begin met mijn batterij omgegaan zoals je hoort om te gaan met een batterij... Telkens volledig laten plat lopen, ff laten uitliggen, Niet in stukjes maar in 1 keer laten opladen, 50% van de keren gaat ie snachts uit (want, wees es eerlijk, dit is ook echt niet nodig)

De technologie van vandaag is immens uitgebreid, gedachten leze, gsm herkennen je gezicht,... En toch is niemand tevreden??
Als je van een iphone verwacht hij dag en nacht aan moet, nooit volledig laat leeglopen, de domste applicaties (meestal zonder hun eigen weet) laten lope,.. dan vrees ik je zelf maar een hoeft uit te vinden.
Maar ben er zeker van , als sommigen is goed nadenken ,ze wel weten ze hun batt miss niet altijd even goed hebben behandeld..

NEEN, ik wil niet iedereen aanspreken, ik weet er ook veel echte batt probs zijn, ondanks ze er deftig mee om gaan, er zijn er gewoon ook heel veel bij zoals ik beschrijf...
  #84  
Oud 09-03-12, 13:03
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Batterij leeg laten lopen schijnt anders net slecht te zijn voor de moderne accu's...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #85  
Oud 09-03-12, 13:03
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caminando Bekijk bericht
Mijn iphone is 32gb, staat volledig vol... En geloof me aan de factureen te zien, ben ik er ook niet al te weinig mee bezig, maar die doet t soms een (kleine) week bij mij (wrel weinig gebruik dan) maar goei 3 a 4 dagen zonder enig probleem!!
Natuurlijk heb ik de 'standaard'instellingen hier en daar wat aangepast, en ben ik van in t begin met mijn batterij omgegaan zoals je hoort om te gaan met een batterij... Telkens volledig laten plat lopen, ff laten uitliggen, Niet in stukjes maar in 1 keer laten opladen, 50% van de keren gaat ie snachts uit (want, wees es eerlijk, dit is ook echt niet nodig)

De technologie van vandaag is immens uitgebreid, gedachten leze, gsm herkennen je gezicht,... En toch is niemand tevreden??
Als je van een iphone verwacht hij dag en nacht aan moet, nooit volledig laat leeglopen, de domste applicaties (meestal zonder hun eigen weet) laten lope,.. dan vrees ik je zelf maar een hoeft uit te vinden.
Maar ben er zeker van , als sommigen is goed nadenken ,ze wel weten ze hun batt miss niet altijd even goed hebben behandeld..

NEEN, ik wil niet iedereen aanspreken, ik weet er ook veel echte batt probs zijn, ondanks ze er deftig mee om gaan, er zijn er gewoon ook heel veel bij zoals ik beschrijf...

ps, moet wel eerlijk zijn ik nog maar pas iphone had toen ios 6 er al aankwam, dat verschil kan ik dus niet echt zeggen..
  #86  
Oud 09-03-12, 13:14
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caminando Bekijk bericht
ios 6 er al aankwam,
iOS6 moet toch iOS3 zijn hoop ik?
  #87  
Oud 09-03-12, 13:25
tjompe's schermafbeelding
tjompe tjompe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Vlaamse Ardennen
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Batterij leeg laten lopen schijnt anders net slecht te zijn voor de moderne accu's...
volledig mee akkoord...
  #88  
Oud 09-03-12, 13:29
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikkie123 Bekijk bericht
Hebben meer mensen last met slecht 3g bereik! Hij valt steeds weg, of het hele netwerk is weg....
Ja hier heb ik ook last van. Al sinds iOS 5 uit is. Ben zelfs van iPhone 3GS gewisseld naar 4s maar levert niets op, provider kan het niet oplossen want het ligt aan de telefoon. Heb er al meerdere over gehoord. De oplossing zou in 5.1 zitten, wat jammer genoeg niet zo is.
  #89  
Oud 09-03-12, 13:42
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Mijn 3GS reageert uitstekend op de iOS 5.1, betere batterij, loopt soepeler, applicaties starten sneller. Over het algemeen dus een een behoorlijke verbetering. Ik ben erg tevreden dus over de update. Ik heb geen last van slecht 3g bereik (ik woon in de randstad) maar zowel wi-fi als 3g werken meer dan uitstekend.
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
  #90  
Oud 09-03-12, 13:48
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Problemen met activator op mijn iPhone 4.
Iemand daar last van?

Mijn home knop werkt niet zo goed en dat was juist de perfecte oplossing!
Iemand een alternatieve oplossing?
__________________
  #91  
Oud 09-03-12, 13:49
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RadjKumaR Bekijk bericht
Problemen met activator op mijn iPhone 4.
Welke problemen?

Bij mij meldt hij wel dat het OS te nieuw is, maar verder heb ik nog niets vreemds gemerkt.
  #92  
Oud 09-03-12, 13:52
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjompe Bekijk bericht
volledig mee akkoord...
en als je t natuurlijk es bekijkt, zijn de zaken die de dag van vandaag gemaakt worden veel steviger, duurzamer en gaan langer mee.. De dingen die ze vroeger maalten, waren zo kapot, zie maar bij autos, oldtimers. + is dat wss de reden mijn batt het wel een kleine week red en die van jullie niet..
  #93  
Oud 09-03-12, 13:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Batterij leeg laten lopen schijnt anders net slecht te zijn voor de moderne accu's...
Professionele gebruikers van Lithium-Polymer (LiPo) accu's ontladen die nooit onder de 30% capaciteit. De controllers voor die LiPo's stoppen het ontladen zelfs bij 30% restcapaciteit.

En aangezien ik een professionele gebruiker ben van LiPo's houd ik die regel ook aan voor de LiPo's van mijn speeltjes.

Dit is de toestand van een LiPo-pack (3 cellen), in een 56 maanden oude MacBook, dat steeds volgens het 30% principe ontladen werd, niet slecht hé

  #94  
Oud 09-03-12, 13:58
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Mijn batterij gaat gemiddeld zo'n 24 - 26 uur mee.. en dat is dan 5 uur gebruik en ongeveer 20 uur stand-by. Onveranderd na iOS 5.1.
  #95  
Oud 09-03-12, 14:01
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

Ik heb t over de batt in gsm toestellen...

Weet je, je hebt gelijk, deze discussie ga ik echt niet aangaan..
Zoals bij alles bij pc, gsm,... bestaan er 101 verhaaltjes en iedereen geloofd wel een ander.. dit is dus nutteloos
  #96  
Oud 09-03-12, 14:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caminando Bekijk bericht
Ik heb t over de batt in gsm toestellen...
Wat de "batt in gsm toestellen" zijn weet ik niet. Ik weet wel dat de accu's in iPhones en iPads Lithium-Polymer cellen zijn van de allerhoogste kwaliteit
  #97  
Oud 09-03-12, 14:14
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

homebutton resetten....Hier zou ik graag meer over horen, weet iemand hoe je dit doet + wanneer het aangeraden wordt en/of t enkel iets is wat niet zo oke vr je iphone is dus je best enkel doet wnr t niet anders kan..
  #98  
Oud 09-03-12, 14:16
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wat de "batt in gsm toestellen" zijn weet ik niet. Ik weet wel dat de accu's in iPhones en iPads Lithium-Polymer cellen zijn van de allerhoogste kwaliteit
Dus jij zegt: niet ontladen onder de 30% indien mogelijk?
  #99  
Oud 09-03-12, 14:20
Caminando Caminando is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wat de "batt in gsm toestellen" zijn weet ik niet. Ik weet wel dat de accu's in iPhones en iPads Lithium-Polymer cellen zijn van de allerhoogste kwaliteit
ik heb t over de batterijen in gsm toestellen en jij komt met een laptop aanhollen..
Stick to thepoint please

touwens, oude laptap, nogal relatief vind je niet? wat is oud?
+ over een laptop van apple kan ik niets zeggen, ik bezit er geen, vandaar ik t dwaas vind je de vergelijking maakt
hetgene ik al met onze pc's, laptops heb kunnen bereiken heeft me meer dan genoeg voldoening gegeven... maar das een heel ander onderwerp, had het namelijk over batterijen in gsù toestellen
Daar mag je me ook altijd zo n kadertje van doorsturen ;-)
  #100  
Oud 09-03-12, 14:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Dus jij zegt: niet ontladen onder de 30% indien mogelijk?
Dit probleem kan optreden bij ontladen onder de 30% restcapaciteit:

Citaat:
During discharge on load, the load has to be removed as soon as the voltage drops below approximately 3.0 Vper cell (used in a series combination), or else the batterywill subsequently no longer accept a full charge and may experience problems holding voltage under load. Li-poly batteries can be protected by circuitry that prevents over-charge and deep-discharge.
Lithium-ion polymer battery - Wikipedia, the free encyclopedia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iOS 4.3 bluevoice iPhone algemeen 33 29-03-11 22:57
Ervaringen ios 4.2 cyber2001 iPhone algemeen 0 13-01-11 01:08
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 16:29
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen jap74 iPhone algemeen 13 13-09-10 08:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.