Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Houdt deze batterij fix nou in dat ik locatievoorzieningen kan aanzetten zonder dat dit m'n batterij sneller laat leeglopen? En het iMessage en 3G probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Houdt deze batterij fix nou in dat ik locatievoorzieningen kan aanzetten zonder dat dit m'n batterij sneller laat leeglopen?
En het iMessage en 3G probleem heb ik geen last van gehad. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
door update bestanden kwijt
Vanmorgen de nieuwe update op mijn iphone 4 geïnstalleerd, daarbij zijn al mijn contacten e.d. kwijt geraakt, wel stonden al mijn smsjes er nog. Vervolgens heb ik op herstellen geklikt zodat de laatste backup werd hersteld, deze was alleen van 26-04-2011 waardoor ik nu nog maar mijn smsjes tot die tijd heb en nog belangrijker de foto's van het afgelopen jaar niet meer heb. Weet iemand of ik dit ongedaan kan maken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik denk er wel teen en tander niet klopt, verbeter me gerust als ik foutt ben he. Maar vooralleer herinstallatie maakt ie automatisch toch back up van hoe hij dan op die moment staat.?? of enkel bij synchroniseren, weet nu niet goed meer, allesinds bij de update naar ios5.0, was eerst een backup nemen voor mij een automatisme, das toch logisch of ben ik mis?? Misschien heb je bij herstel te snel of zonder lezen geklikt hebt waardoor je die laatste niet zag? Ik weet da ook nie zeker e Foto's agelopen jaar?? haal jij die daar niet telkens je sync ofzo af?? Das nie slim e! ;-) Maar misschien goeie leerles zeker en smsjes???? heeft dit dan echt waarde voor je?? Dit gaat mn petje te boven.. |
|
||||
|
||||
Caminando heeft gelijk, op de backup van 05-2010 staan bij mij ook niet de sms-en, foto's, programma's, mails enz. enz van later in 2010, 2011 en 2012. Remedie je kan nooit vaak genoeg een backup maken, iCloud kan hier heel goed bij helpen.
Bezint eer ge begint, is het spreekwoord. En het is niet voor niets een spreekwoord geworden. |
|
|||
|
|||
geen problemen hier, soepele update
|
|
|||
|
|||
iOS 5.1 paar dagen geleden op m'n 4s gezet en eigenlijk best tevreden. Totdat ik merkte dat de accu razendsnel leeg gaat als er alleen maar 3G netwerk beschikbaar is ipv Wi-Fi.
Hoop dat dit probleem snel verholpen wordt.. |
|
|||
|
|||
Updaten naar ios 5.1 van iPhone 3GS lukt niet via de i Mac .
In I-Tunes komt de melding dat er gezocht wordt naar de update-server, en daar blijft het bij. Er is een Wi-Fi verbinding die werkt. Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Mijn updates gingen probleemloos, m'n backups staan keurig waar ze horen.
Over de accu/batterij/ heb ik geen klachten, wat mij wel is opgevallen dat nieuw is: als de batterij onder de 20% komt dan worden de cijfers rood bovenin het balkje. Ook kan ik nu vanuit het lockscreen een willekeurig bericht of melding openen door naar rechts te swipen... of was dit al? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
batterij
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 4s ingesteld als nieuwe telefoon en het batterijprobleem lijkt opgelost!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het nou met gejailbreakte telefoons?
Eerst de update doen? dan opnieuw jailbreake? Maar met welk programa dan? redsnow 5.01? of is er al een redsnow 5.1? En cydia apps kan je backupen dat begrijp ik, maar je kan niet de unlock backupen toch? want daar heb ik toen dertijd veel problemen mee gehad! |
|
|||
|
|||
Zie na updat ineens Simlock naast mijn Wi-Fi signaal staan?
Betekend dit dat mijn simlockvrije toestel ineens een simlock heeft, of is dat omdat ik de toegangscode voor ontgrendelen aan heb staan? Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik deze tekst eerder heb gezien |
|
|||
|
|||
hoe staat het met iMessage in 5.1?
de reacties dat het net werkt onder 5.1 weerhoud me van een update |
|
|||
|
|||
Voor mij werkt het gewoon, heb niks hoeven te doen. En blijkbaar is het, voor degene met problemen, simpelweg op te lossen door iMessage uit te zetten, iPhone te herstarten en iMessage weer opnieuw aan te zetten.
|
|
||||
|
||||
Bij de ene Iphone bezitter doet hij het wel en de andere niet. Bij instellingen uitgelogd daarna ingelogd Iphone uit gezet en weer aan en nu heb ik er een meer bij die het nu wel doet. Is raar lijkt wel een willekeur.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ervaringen ios 5.1
Na de intrigerende berichten over de batterijduur van de iphone 4s die volgens
de ene sterk verbeterd en volgens een ander nog slechter geworden is, mijn kleine test : sinds gisteren 17h tot vandaag 17h constateer ik een verlies (van een vol geladen batterij) van 14%. Dit met tien apps met locatiebepaling aan en een aantal apps met berichtgeving aan. Bovendien stond de bluetooth ook aan. Mijn telefoon heb ik niet gebruikt over de 24 uur (ook geen telefoon ontvangen, (hoe is het mogelijk). Mijn besluit is in ieder geval dat er een sterke verbetering is van het batterijverbruik dat voor de update tegen 200 per uur achteruitging ook zonder bellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|