Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Arturio Ik ervaar na de upgrade naar iOS 5.1 (iPhone 4S) flinke problemen met de Wi-Fi verbinding van mijn bekende thuisnetwerk! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1
|
|
|||
|
|||
Gisteren ge-update en mijn mobiel netwerk (proximus) instellingen zijn verdwenen.
Even terug herinstaleren en alles werkt weer prima. Laatst gewijzigd door Buzon; 13-03-12 om 09:53. |
|
|||
|
|||
Tot nu toe geen problemen na update naar IOS 5.1.Batterij duur is er beter op geworden.Apps starten sneller op.
|
|
|||
|
|||
Batterij is inderdaad veel beter. Heel de nacht (wel met vliegtuigmodus op) op 64 % blijven staan. deze morgend wat gebeld en gesurfd en nu nog steeds 60 % over. met deze batterij ben ik in staat 2-3 dagen vol te houden.
GOOOO Apple !!! |
|
||||
|
||||
Ik heb het gevoel dat de GPS van slag is. In Runkeeper geeft die aan na 2 minuten dat ik 1 km heb gelopen. Nou, dat is 30km/u. Houd ik geen kilometer vol. Iemand die dat ook heeft en/of die weet hoe ik de GPS kan 'resetten'?
|
|
|||
|
|||
iphone 4 zit op 94% na 25min gebruikt te hebben en 1:39 uur op standby.. goed of niet?
|
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1
Citaat:
ik ben niet van plan om dit altijd te doen maar ik wil wel is kijken hoelang hij zou meegaan als alles uit staat. In standby is het een enorme verbetering, in vebruik is er een positieve evolutie zullen we zeggen. Ik denk dat ik in de toekomst toch wel een 2 dagen zou moeten toekomen met mijn batterij, dus mij horen je in elk geval niet klagen erover. Ik heb trouwens nog een extra batterij zitten in mijn protection case voor het geval het nodig is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
64% g: 1,54 s: 5,24
|
|
|||
|
|||
78% g: 1.32 s: 11.50
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
10% g: 7.37 s: 2d 4 uur Wi-Fi en bt aan 24/7. Lokatievoorzieningen selectief. Ben er blij mee hoor.
|
|
|||
|
|||
Zover ik op forums lees zijn er ook nog veel problemen.. zelf nog niet kunnen proberen omdat mijn iphone (nog) gebrickt is
|
|
|||
|
|||
Alles lijkt goed te werken batterij op zowel iphone en ipad gaat wat langer mee allen rabotelebankieren doet het niet meer update nodig??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier wel een probleem.. nadat ik men iPhone 4 software update naar iOS 5.1 word ik tijdens het bellen niet verstaan door mijn gesprekspartner daar ik deze wel duidelijk versta.. ik heb ook geen geluid tijdens het opnemen en als ik film.. ook geen geluid. Het zou me verbazen als het om een hardware probleem gaat daar de problemen zich net na de update voordeden (alles werkte vlak voordien nog perfect)
Iemand suggesties of misschien hetzelfde probleem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iTunes lib staat op een Win7 pc. Het is mij gelukt iOS 5.1 te installeren door hem aan mijn Macbook Pro te hangen zonder lib. Hij update naar 5.1 zonder probleem en zonder enig dataverlies! Komende dagen ervaren wat 5.1 al dan niet kan... Toch bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik las in de release notes van 5.1: Camera face detection now highlights all detected faces
Bij een collega met een 4S is dit inderdaad het geval. Mijn camera (4) doet dit niet. Is deze extra feature alleen voor de 4S of is er bij mij iets mis? Ook merk ik dat er veel vaker/langer het GPS symbooltje op de bovenste balk aanwezig is...dit kan niet positief zijn voor de batterij lijkt me. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|