Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kleine update van mijn kant, na een paar dagen het in de gaten te hebben gehouden, de batterij duur van mijn 3GS lijkt ook beter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kleine update van mijn kant, na een paar dagen het in de gaten te hebben gehouden, de batterij duur van mijn 3GS lijkt ook beter te zijn. Al met al heb ik met deze update ronde geen klagen! Apps starten weer snel, geen toetsenbord lag meer. Ik zeg, gas op die lolly en gaan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht nog even met de update. |
|
|||
|
|||
Na updaten van 5.0.1 naar 5.1 op mijn iphone is batterijduur verslechterd. Vannacht op de oplader gehangen, vanochtend om 7:20 van de lader gehaald en nu om 9:15 op 67%.. Iemand oplossing?
|
|
|||
|
|||
@ jooskieffer.
loopt jou standby en gebruik tijd bijna synchroon met elkaar? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij het updaten naar 5.1 is het handig om dit via de telefoon te doen? Of is het beter om eerst een backup the maken in Itunes en vervolgens de update doen via de telefoon?
En indien via de telefoon, kies je dan voor een 'een nieuwe iphone' of niet? |
|
|||
|
|||
Bij mij valt steeds 3G weg tijdens bellen en keert niet terug. Met 4 streepjes 3G. Ook wanneer ik ergens ben met minder goed bereik valt hij op EDGE maar komt 3G niet automatisch terug. Moet dan telkens vliegtuigmodus aan en uit zetten om terug 3G te krijgen.
Is dit softwarematig of hardware probleem? Please help want een iphone 4S zonder 3G is waardeloos. |
|
|||
|
|||
Ik ervaar na de upgrade naar iOS 5.1 (iPhone 4S) flinke problemen met de Wi-Fi verbinding van mijn bekende thuisnetwerk! Maakt geen automatische verbinding en na handmatig aanmelden valt deze na enige tijd weer weg...Zie mijn eerdere post op dit forum m.b.t. dit probleem. Iemand een oplossing??? Heb al van alles al geprobeerd(zie post Wi-Fi problemen na upgrade iOS 5.1)....
|
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1
Ik heb hem deze nacht nog even vlug geinstalleerd. de nieuwe features bevallen me wel. Batterij was in het begin geen verschil, na een reset van de iphone (en ingesteld als nieuwe) blijft hij nu toch mooi hangen dus voorlopig alles goed.
Zeker geen klagen van de nieuwe update ... |
|
|||
|
|||
Waarom instellen als nieuwe na de update? Maakt dat echt verschil?
|
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1
Omdat het soms kan dat een update pas echt van kracht is nadat je de instellingen hebt gereset. heel vreemd maar dat is apple weer. Ik heb in de voormiddag enkel wat gebeld en gesmst en was al vlug 25 % kwijt. nu hangt hij al meer als een uur op 76 % zonder al teveel wijzigingen aan de instellingen. dus voor mij heeft het wel geholpen.
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je dan een backup maakt in itunes (met je apps en nummers) en vervolgens reset doet en dan installeren als een nieuwe iphone na de reset?
|
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1
Citaat:
bij mij heeft het geholpen. zit nog steeds op 75 % na 3u toch wel wat te gebruiken. als hij zo doorgaat, ga ik vanaf nu ook enkele dagen ermee toekomen. |
|
|||
|
|||
Je nummers zou je dan via icloud moeten opslaan o.i.d.?
|
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp zijn er dus nog steeds updates voor de iPhone 3Gs, en is het dus niet ontzettend dom om deze nieuw aan te schaffen?
|
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1
Citaat:
maar ik kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen, je zult het toch moeten uitproberen als je het wilt weten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
4.2.1 is de laatste firmware voor de 3G.
5.1 draait nog op de 3GS, maar niet heel soepel. Het is maar de vraag hoe lang Apple de 3GS nog kan/wil meenemen in iOS.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|