Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update was ik in het begin best tevreden maar dat was helaas van korte duur . Zolang ik niks met mijn iPhone doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na de update was ik in het begin best tevreden maar dat was helaas van korte duur . Zolang ik niks met mijn iPhone doe dan zie ik duidelijk een verschil met de batterij , maar zodra ik hem ga gebruiken slurpt hij mijn batterij leeg en heb sterk het vermoeden dat het erger lijkt dan voor de update . Vriendin is er super blij mee en die van haar gaat incl gebruik echt veel langer mee ! Als ik de reacties zo bekijk concludeer ik dat het bij de ene wel heeft geholpen en bij de ander niet . Baal daar flink van
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij mazzel dit is mijn stand naar een halve dag echt raar, je de update doet en de batterij sneller leeg loopt Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vind een dag met de batterij prima, laad hem thuis wel weer op
Zoals ik hier lees ga ik hier mijn jealbreak niet voor inleveren. ben meer aan mijn vrijheid gehecht dan een halve dag langer met mijn batterij doen.
|
|||
|
|||
voor het eerst is het icoontje van het huidige nummer, in de app muziek, gewijzigd. deze staat naast een nummer in je lijst.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb echt geen idee wat jij graag zou willen zien:
BatteryLogger Plus 1.3 - YouTube http://www.iphoneclub.nl/114035/batt...ore-jailbreak/ |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de naam van het progje ,....
grrr...... unable To purchase for your ios ,dacht dat het ook voor de ipad 2 en phone4 werkte....Naja dan maar een ander progje zoeken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar aangezien ik steeds PKGBackup gebruik heb ik met een PKGBackup Restore altijd mijn Cydia appjes terug ook al zegt Cydia dat die niet compatibel zijn.. Trouwens die printscreen werd gemaakt op een iPhone 4 met iOS 5.1 (en Redsn0w jailbreak). Op een iPad en iPad 2 werkt het ook in native mode. Contacteer de ontwikkelaar eens: http://tinkertank.eu/batterylogger/plus/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gehehe en ik was maar aant zoeken op app store Gevonden in Cydia, bedankt! |
|
|||
|
|||
Na 7 uur, 6 minuten gebruik en 13 uur, 19 minuten standby nu nog 29% batterij over.
Is dit normaal, lijkt mij opzich niet verkeerd. Graag reacties |
|
|||
|
|||
valt niet tegen
Ik heb ruim 21 uur gedaan met 1 maal opladen. Het gebruik is intensiever dan normaal geweest. (internet, foto, film en muziek)
Daarnaast staat alles aan; Wi-Fi, 3g, lokatie voorzieningen en berichten centrum! Deze update heeft mij tevreden gestemd |
|
||||
|
||||
Een iPhone is toch meer als een batterij?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het om een bug gaat of dat het zo hoort, maar het gaat dus om het volgende:
Ik heb mijn iphone geupdate naar 5.1 en wanneer ik nu bij instellingen de 3G schakelaar uitzet, dan heb ik dus naast de providernaam bovenaan een E staan ipv 3G.(wat dus zo hoort te zijn). Als ik nu mijn iphone helemaal uischakel en daarna terug aanzet, dan heb ik er terug 3G staan ipv E en zie ik dat bij instellingen de 3G schakelaar gewoon terug aan staat. Het lijkt erop dat de aanpassing van de 3G schakelaar niet behouden blijft na het uit en terug aan schakelen van de iphone. Het is allemaal geen probleem,want ik zet mijn iphone toch bijna nooit uit, maar ik wilde het toch maar effe melden, misschien gaat het om een bugje? |
|
|||
|
|||
Hier ook geen i Message. Heb gister iPhone uitgezet en weer aan en toen had ik weer i Message. Ben naar buiten geweest en kwam terug en had geen i Message meer. Vreemd hoor. Zal wel een bug zijn in de update. Hoop alleen dat apple het snel zal verhelpen
|
|
|||
|
|||
Jawel. Wat je dus doet is de iphone herstellen zonder de backup terug te zetten. Vervolgens kies je zelf de apps uit je iTunes bibliotheek die gesynced moeten worden en zet iTunes die er weer op. Telefoonnummers zet je terug met iCloud of sync met Outlook. Je bent dus wel savegames van spelletjes en sms e.d. kwijt, maar goed dat vind ik allemaal niet zo spannend.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|