Ervaringen IOS 5.1 op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iMessage werkte ook niet meer. Oplossing: iMessage uitzetten, telefoon uitzetten, telefoon aan, iMessage aanzetten. En Hopla het werkt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iMessage werkte ook niet meer. Oplossing: iMessage uitzetten, telefoon uitzetten, telefoon aan, iMessage aanzetten. En Hopla het werkt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iPhone 4S accu gaat bij mij zeker merkbaar langer mee na de update.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 00:36 ---------- Ook het spoelen in tijd tijdens het bekijken van een youtube video gaat nu eindelijk weer soepel op de 4S |
|
|||
|
|||
Mijn batterij gaat sinds 5.1 ineens nog sneller leeg volgens mij.
Als ik hem 10min ongebruikt in mijn zak heb zitten en alle apps gesloten heb, gaat er toch nog 2% vanaf ofzo .. binnen een uur was er bijna 20% vanaf! Iemand anders ook dit probleem? |
|
|||
|
|||
Jij ook al me too met de 3gs, welke iphone?Wat kennen we eraan doen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook iOS 5.1 op mijn iPhone 4 gezet, alleen crashte de update wel 1x, namelijk toen hij bijna klaar was, kreeg ik error 1601, en toen moest ik hem dus Herstellen, maar 5.1 draait wel lekker.
|
|
|||
|
|||
Hebben meer mensen last met slecht 3g bereik! Hij valt steeds weg, of het hele netwerk is weg....
|
|
||||
|
||||
Ik heb 5.1 op een 3e generatie iPod touch gezet, en het valt me op dat ze een kleine ergernis in safari hebben verholpen. Als je safari opent komen niet standaard de bookmarks/favorieten tevoorschijn!
|
|
|||
|
|||
Gemaakte shortcuts zoals die van brdrck.me/settings werken niet meer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan maar weer jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Iphone geüpdate naar 5.1. Geen problemen ondervonden. Heb inderdaad ook de indruk dat de batterijduur beter is dan vroeger. De cameraknop in het lockscreen is een verbetering. (Moet wel lichtjes naar boven geschoven worden om te ontgrendelen).
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
24 uur haal ik echt niet! 14,15 uur max met normaal gebruik. (ongeveer hetzelfde gebruik als voor iOs 5.0, toen ging de batterj minimaal 24 uur mee, meestal langer. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 09:20 ---------- Als ik bij gebruik, tijd sinds volledig opladen, kijk staat er bij gebruik hetzelfde als bij stand-by, terwijl dit niet zo is. Hebben meer mensen daar last van? |
|
|||
|
|||
Mijn batterij van m'n iPhone 4 gaat juist minder lang mee heb ik het idee sinds ik 5.1 erop heb!
Meer mensen last van? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. De enige oplossing voor de batterijproblemen is je iPhone herstellen en daarna als nieuwe telefoon in te stellen, dus geen gebruik maken van een reservekopie. Telefoonnummers kun je via iCloud of syncen met outlook terug krijgen.
Ik heb dit destijds met 5.0.1 gedaan met mijn 4S en de batterij is super! |
|
||||
|
||||
Batterij is er voor mij sterk op vooruit gegaan.
Momenteel standby 12U30min, gebruik 36 minuten en batterijpercentage op 98% |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt dan niet alle apps terug zetten? |
|
|||
|
|||
Na 5.1 er in gezet te hebben is batt.helemaal OK ! maar als je het toestel uit zet en weer aan zet, vraagt hij om de code van de simkaart? en af en toe zie je de volume regelaar boven in beeld met het uit slaapstand halen van toestel ? heel vreemd. Voor de rest alles OK
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|