IOS7 zoek functie internet, niet zijnde spotlight discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Bij IOS 6 kon ik op webpages zoeken op woorden, via de zoekfunctie. Deze functie kan ik in IOS7 niet vinden. Wie kan mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS7 zoek functie internet, niet zijnde spotlight
Allen,
Bij IOS 6 kon ik op webpages zoeken op woorden, via de zoekfunctie. Deze functie kan ik in IOS7 niet vinden. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van het midden van het scherm naar beneden vegen. Je bent #97 met deze vraag.
|
|
|||
|
|||
Dan kom ik uit bij het notificatie scherm, en dat bedoelde ik niet.
|
|
|||
|
|||
Op de page van iphoneclub.nl krijg ik dit echt niet voor elkaar, wel op de homescreen. Ik zoek dan op mijn Ipad. Ik wil specifiek een woord opzoeken op een webpage.
Bij IOS 6 werkte het als volgt. Naast de url balk zat een search vak. Als je daar iets in typte, dan verscheen het toetsenbord en boven aan het toetsenbord zag je de optie find on this page. |
|
|||
|
|||
Mijn oprechte excuses. Ik dacht dat je het over de iOS 7 zoekfunctie had.
|
|
|||
|
|||
Dat vermoeden had ik al, no hard feelings
wie weet wel een oplossing? |
|
|||
|
|||
Ja! De find on page optie van safari. Die mis ik heeeeeel erg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my Friends - Zoek mijn vrienden werkt niet goed onder iOS 7?? | Japie.G | iPhone Apps | 18 | 14-06-14 16:47 |
IOS7 ik mis de zoek mogelijkheid | Kleinspr | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 21:56 |
Zoek functie AppStore | peterp0st | iPad Apps | 1 | 22-10-12 10:53 |
Zoek functie Iphone 3.0 | ConTra | Archief | 2 | 18-06-09 11:18 |
e-book zoek/search functie | jayjay | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-03-08 02:52 |
|
|