Knipperende Apple Logo na update iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update van IOS 6.1.3 naar 7 krijg ik continue het apple logo. Heb al verschillende keren eea opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Knipperende Apple Logo na update iOS 7
Na update van IOS 6.1.3 naar 7 krijg ik continue het apple logo.
Heb al verschillende keren eea opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Is er iemand die een oplossing weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, Iphone 4S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren met Wi-Fi, maar daarna continue met Itunes
|
|
|||
|
|||
Nee, deze had originele software
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja... Ik doe eigenlijk al niet anders.
Maar telkens als ik de backup terug zet krijg ik weer dat Apple tekentje. |
|
|||
|
|||
Dus het herstel werkt maar de backup niet? Misschien is de backup corrupt. Is het een iTunes of iCloud backup en met welke versie van iOS werd die backup gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Beide, maar moet zeggen dat ik nu net 2x eea geconfigureerd heb als nieuwe Iphone en dat gaat tot nog toe nog goed
|
|
|||
|
|||
Een backup kan corrupt zijn. Maar niet beiden en zeker niet als het om een iCloud en iTunes backup gaat.
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik uberhaupt alle backup vinden van iCloud
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas... ook het terugzetten met Icloud geeft problemen
|
|
|||
|
|||
Ik ken helaas maar één reden die zulke problemen kan veroorzaken en dat is een backup met jailbreak restanten. Maar dat is bij jou niet het geval. Je zal moeten wachten op iemand met meer ervaring.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2 blijft hangen op Apple logo na update | mijnzzz | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 24-03-12 15:38 |
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo | pdewildt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-05-10 12:41 |
iphone loopt vast op apple logo na update cydia | Gabriel Antonyo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-12-09 18:45 |
|
|