//

ATV2 blijft hangen op Apple logo na update

ATV2 blijft hangen op Apple logo na update discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had al gepost dat mn gejailbreakte ATV2 niet update. Dat is verholpen, ik had in Maintenance (aTV Flash Black) de updates uitstaan. Nu werk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-12, 15:38
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard ATV2 blijft hangen op Apple logo na update

Ik had al gepost dat mn gejailbreakte ATV2 niet update. Dat is verholpen, ik had in Maintenance (aTV Flash Black) de updates uitstaan.

Nu werk ik de software bij in "instellingen/algemeen/werk software bij" Daar raak ik mn JB mee kwijt maar die komt wel weer. Ik wilde graag de nieuwe software erop hebben om mirroring te kunnen gebruiken.

Nu het probleem dat de ATV wel update via m'n netwerk, stap 1 gaat goed, stap 2 gaat goed en dan moet ie opnieuw opstarten. Ook dat doet ie maar dan blijft ie hangen op het Apple logo en komt niet verder. Harde reset geprobeerd, werkt niet. Met micro usb in itunes proberen te herstellen, krijg ik de melding "not eligible for the requested build". Die melding krijg je normaal als Apple de software niet meer signeert. Maar als ik 'm in itunes herstel dan moet er toch gewoon de laatste software op komen, gesigneert door Apple?

Wat doe ik fout of kan iemand me helpen? Hoe krijg ik m'n mooie zwarte boxje weer online? Losing my mind hier, nu al 2 dagen bezig om te updaten, gek word ik er van

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2012 om 15:05 ----------

Kan een slotje op.... kwam erachter dat ik gs.apple.com uitgeschekeld had in mn hosts file..... tjaaaaa.... we blijven leren
__________________
MBP 17", OSX Mountain Lion 10.8.4 | iPad 2 64 GB, Wi-Fi + 3G, 7.0 beta 2, zwart, jailbreak: nee | iPhone 5, 16 GB, 6.1, zwart, jailbreak: ja | Apple TV 2, 4.3 JB: ja
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: apple logo blijft hangen volkarnhem Jailbreak 1 29-08-11 23:21
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo pdewildt Jailbreak apps en thema's 0 14-05-10 12:41
Blijft hangen op Apple logo OiP Archief 1 28-04-09 23:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.