appel tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op mijn Nederlandse account op apple tv de videotheek kwijt waar je films kunt uitzoeken,Als ik inlog op mijn Amerikaanse account dan staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
appel tv
Ik ben op mijn Nederlandse account op apple tv de videotheek kwijt waar je films kunt uitzoeken,Als ik inlog op mijn Amerikaanse account dan staat alles er wel op.iemand een idee ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je onder je instellingen ook nog instelling welke store (land) je wilt weergeven. Deze staat waarschijnlijk nog op USA en wordt niet weergegeven als je met een NL-account bent ingelogd.
|
|
||||
|
||||
Dankje
Dat wist ik al, maar het probleem is dat ik geen films meer zie op mijn Nederlandse Account waar ik films kan uitzoeken,als ik inlog op mijn USA account dan zie ik ze wel op tv. Laatst gewijzigd door XIII; 26-03-12 om 00:07. Reden: Niet relevante link verwijderd; geen "linkspam" aub |
|
|||
|
|||
Vreemd zeg,
Als ik met mijn US-account inlog krijg ik de US-videotheek te zien en met mijn NL-account het aanbod te zien aan films in Nederland. Daarbij wel even de landkeuze ook instellen op de juiste store als de apple TV daar niet al om vraagt bij het wisselen van je account. Opnieuw opstarten al geprobeerd of instellingen herstellen? Weet het anders ook niet.. |
|
||||
|
||||
Zeker vreemd,ja opnieuw opstarten helpt ook niet.
|
|
||||
|
||||
Als ik instellingen herstellen doe ben ik dan ook mijn jailbreak kwijt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appel tv 3 | boomer21 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 26-12-11 22:21 |
airport express of appel tv | played | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-03-11 23:49 |
Windows: Appel ID | aifreddy | iTunes | 1 | 08-06-09 03:03 |
HELP! weer de witte appel | Davinchj | iPhone algemeen | 4 | 08-09-08 13:44 |
Mijn eerste Appel | Appel | Archief | 8 | 18-11-07 21:20 |
|
|