geen/slecht GPS in iOS 7.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na update tot iOS 7.0 werkt GPS niet goed meer. Apps als runtastic en moves houden de route niet meer bij. Bekende klacht van iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen/slecht GPS in iOS 7.0
na update tot iOS 7.0 werkt GPS niet goed meer. Apps als runtastic en moves houden de route niet meer bij. Bekende klacht van iOS of kan het aan apps liggen die moeten worden aangepast op iOS 7.0?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan aan de apps liggen die nog niet zijn aangepast voor iOS 7. Je kan ook eens een harde reset uitvoeren en dan kijken of er verbetering is.
|
|
|||
|
|||
Ook ik merk dat als Moves in de achtergrond draait, deze geen route meer registreert. Sinds iOS7 dus.
k begrijp dat meerdere gebruikers hier last van hebben? |
|
|||
|
|||
Ik heb hier niks geen last van.
Alles werkt zoals het hoort. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS erg slecht (3GS, JB, iOS 4.1, BB 05.16.02) | paling | iPad algemeen | 1 | 13-11-11 17:58 |
GPS erg slecht (3GS, JB, iOS 4.1, BB 05.16.02) | paling | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 21:42 |
Slecht tot geen GPS signaal na vervangen LCD & Glas | fear4me | iPhone algemeen | 0 | 13-08-11 14:52 |
slecht/geen gps en Wi-Fi ontvangst | domela76 | Wi-Fi | 2 | 02-07-11 21:11 |
|
|