//

iOS7 : de minder positieve gebruikerservaringen.

iOS7 : de minder positieve gebruikerservaringen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet of dit aan mij ligt, maar soms moet ik meermaals op een app icoon drukken voordat het reageerd en de app wordt geopenend. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-10-13, 19:43
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik weet of dit aan mij ligt, maar soms moet ik meermaals op een app icoon drukken voordat het reageerd en de app wordt geopenend.

Iemand dezelfde ervaring?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-10-13, 23:34
EddyTeddy EddyTeddy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Mocht Steve zien hoe er laatste jaar geprutst is met de iOS, hij draait zich om in zijn graf.
Vorig jaar: 'kaarten' ging volledig de mist in. Sinds ik iOS 7 erop zette heb ik problemen die ik toch niet had verwacht van Apple. Dit is mijn eerste iPhone die ik kocht, en de kans is groot dat dit mijn laatste iPhone zal worden. Sinds iOS 7 ben ik heel negatief over de agenda, deze gaat zelfs zodanig de mist in, sommige zondagen worden verward/dubbel gezet met maandagen. Dit voor een toestel van 700 euro ??? Mijn iMessage berichten geraken niet meer verstuurd sinds iOS 7. Ik lees nu ook nog berichten over een iPhone die gewoon doorbuigt. Mijn fotostream werkt totaal niet zoals het moet. Andere toepassingen via iCloud werkten ook niet 100%. Facetime doet het ook niet meer zoals het moet sinds iOS 7. *** schande voor apple !! (de hoofdletter van appel schrijf ik alvast niet meer) Sus me niet met de woorden dat alles in volgende updates in orde komt, voor een bedrijf als apple zouden bovenstaande dingen gewoon niet mogen !
  #63  
Oud 08-10-13, 23:40
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Enige wat me tot dusver opvalt is dat 3G bereik een stuk minder is in vergelijk met m'n 5
  #64  
Oud 09-10-13, 02:42
GwnneJeroen GwnneJeroen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

ik kan de muziekknoppen in m'n lock-screen en m'n control center niet gebruiken. Enkel de volumeknop.

Idd, Agenda is verschrikkelijk. ik gebruik de 'draai kleuren om' met 3x klikken op homeknop. zo kan ik rustig mijn agenda gebruiken.

Wat ik vooral mis in iOS7 is de flow en 'het vloeiende' van Apple. bij iOS6 vloeide de app's mee als je van scherm wisselde en als je een app opendeed ging hij ook mee. Als je bij muziek zat kon je in de helft van het scherm al naar rechts vegen en je ging terug naar je muzieklijst.

Nu lijkt het alsof m'n applicaties exploderen iedere keer ik ze opendoe (en het gaat NET iets te traag naar m'n zin) en je moet echt helemaal van links naar rechts vegen om terug te gaan. Ik ben een linkshandige persoon, je snapt natuurlijk wel dat het niet zo makkelijk meer is....

ja ik moettoch nog even wennen aan de knoppenloze,not-flowy kakfonie van kleuren
  #65  
Oud 09-10-13, 07:18
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Ik vind het lastig om de snel knop van zaklamp, radio etc... van onder na boven te schuiven
  #66  
Oud 09-10-13, 09:39
Xplod Xplod is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heusden O-Vl. Belgie
Berichten: 97
Standaard

Ze gaan werk hebben daar bij apple ... ik hoop dat gans de community stilletjes aan hun ongenoegen laat blijken ...

Linkshandig zijn, dan is die schuiffunctie van links naar rechts idd niet echt handig, kan ik me als rechtshandige levendig voorstellen.
Apple ... zoiets, daar denk je toch aan ... zucht
__________________
... ook nog 2 iPod's 4th gen. stuck on 6.1.3
  #67  
Oud 09-10-13, 12:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyTeddy Bekijk bericht
Mocht Steve zien hoe er laatste jaar geprutst is met de iOS, hij draait zich om in zijn graf.
Vorig jaar: 'kaarten' ging volledig de mist in. Sinds ik iOS 7 erop zette heb ik problemen die ik toch niet had verwacht van Apple. Dit is mijn eerste iPhone die ik kocht, en de kans is groot dat dit mijn laatste iPhone zal worden. Sinds iOS 7 ben ik heel negatief over de agenda, deze gaat zelfs zodanig de mist in, sommige zondagen worden verward/dubbel gezet met maandagen. Dit voor een toestel van 700 euro ??? Mijn iMessage berichten geraken niet meer verstuurd sinds iOS 7. Ik lees nu ook nog berichten over een iPhone die gewoon doorbuigt. Mijn fotostream werkt totaal niet zoals het moet. Andere toepassingen via iCloud werkten ook niet 100%. Facetime doet het ook niet meer zoals het moet sinds iOS 7. *** schande voor apple !! (de hoofdletter van appel schrijf ik alvast niet meer) Sus me niet met de woorden dat alles in volgende updates in orde komt, voor een bedrijf als apple zouden bovenstaande dingen gewoon niet mogen !

iCloud-storing en Apple Store offline voor gepland onderhoud - iPhoneclub.nl


En voor imessage probeer eens 10 sec ofzo uw Wi-Fi gewoon af te zetten en dan terug aan, dan moet normaal terug gaan. Ze hebben er weet van, zijn bezig om het te fixen, wachten op een update.
  #68  
Oud 09-10-13, 16:11
Iphonenatic Iphonenatic is offline
• iOS 4.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triton2012 Bekijk bericht
Ook als je gebeld wordt.
Als de iphone vergrendeld is en je wordt gebeld en je scherm gaat aan. Kun je niet kiezen voor "weiger"
Dit kan alleen als het toestel is ontgrendeld. Is dat bij jullie ook zo?

Ik mis trouwens dat de panaorama foto meedraait zoals in de beta's was. Is dit weggehaald ??
ja echt mega irritant dat je niet kunt weigeren, dan moet je 2 x op de standby knop drukken pffff ik heb een touch screen omdat ik geen knop wil gebruiken die ook nog eens als je pech hebt snel stuk is
  #69  
Oud 10-10-13, 10:18
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Vind bij vlagen de Appstore erg schokkerig. Bijv het bekijken van apps. Meer mensen die dit ondervinden?
  #70  
Oud 10-10-13, 10:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Vind bij vlagen de Appstore erg schokkerig.
De App Store is in principe niet veel meer dan een browsertje dat de onderliggende functies van Safari gebruikt. Afhankelijk van de kwaliteit van de internet verbinding kan dat wel eens traag gaan, net zoals bij Safari.
  #71  
Oud 10-10-13, 11:20
Loxxie13 Loxxie13 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ik weet of dit aan mij ligt, maar soms moet ik meermaals op een app icoon drukken voordat het reageerd en de app wordt geopenend.

Iemand dezelfde ervaring?
Ja, op mijn ipad dan. Dan schuift de hele zooi weer weg ipv openen
  #72  
Oud 10-10-13, 11:26
Triton2012 Triton2012 is offline
• iOS 7.0
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 20
Standaard

iOS 7 op de iPad mini is best een drama.
Agenda weergave. Schermen overlappen elkaar.
Apple tv valt weg. Geluid vooral
  #73  
Oud 10-10-13, 11:47
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Op een iPhone 4...

Agenda: ik vind hem wel lekker en mooi eigenlijk
Control-centers: handig en soepel werkend
Algemene weergave: ik heb 'Vette tekst' aangeklikt. Werkt een stuk fijner met mijn bril.

Al met al vind ik het een fijne update, en ben ik nog geen bugs o.i.d. tegen gekomen.
  #74  
Oud 10-10-13, 16:20
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all Bekijk bericht
Op een iPhone 4...

Agenda: ik vind hem wel lekker en mooi eigenlijk
Control-centers: handig en soepel werkend
Algemene weergave: ik heb 'Vette tekst' aangeklikt. Werkt een stuk fijner met mijn bril.

Al met al vind ik het een fijne update, en ben ik nog geen bugs o.i.d. tegen gekomen.
Er is een Topic voor de positieve ervaringen hoor
  #75  
Oud 10-10-13, 21:38
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

ik heb ios7 een paar uur op de iphone 5 gehad en was opgelucht dat ik terug kon naar 6.1.4.
dit ziet er echt niet uit.
lijkt gemaakt voor kinderen.
een foto gebruiken als achtergrond is een ramp en dit vloekt met de kleuren van de iconen.
veel te veel wit aanwezig in de telefoonfuntie.
1 pluspunt mobiel netwerk staat nu waar het moet
  #76  
Oud 10-10-13, 21:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door calibra Bekijk bericht
ik heb ios7 een paar uur op de iphone 5 gehad en was opgelucht dat ik terug kon naar 6.1.4.
dit ziet er echt niet uit.
lijkt gemaakt voor kinderen.
een foto gebruiken als achtergrond is een ramp en dit vloekt met de kleuren van de iconen.
veel te veel wit aanwezig in de telefoonfuntie.
1 pluspunt mobiel netwerk staat nu waar het moet
Ik heb een achtergrond die er vind ik toch goed bij past (via een app aangeraakt);





En mijne voorkant;

  #77  
Oud 11-10-13, 13:49
Florida96 Florida96 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Helaas crashen meerdere apps na installatie van iOS7.0.2 op mijn iPhone 4. Ik ben niet blij met deze update.
  #78  
Oud 15-10-13, 18:31
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Meerdere mensen die wel eens zien dat de achtergrond heel iets verspringt bij het terugkeren van een app naar de homescreen?

Wederom een kleine bug lijkt me. Heb het zowel op de 5 & 5S gezien.
  #79  
Oud 15-10-13, 18:45
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Meerdere mensen die wel eens zien dat de achtergrond heel iets verspringt bij het terugkeren van een app naar de homescreen?

Wederom een kleine bug lijkt me. Heb het zowel op de 5 & 5S gezien.
Jep, dagelijks op mijn 5S, begin me er soms wel aan te ergeren. Hopelijk wordt 't in een volgende update opgelost.
  #80  
Oud 15-10-13, 18:47
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Bekijk bericht
Jep, dagelijks op mijn 5S, begin me er soms wel aan te ergeren. Hopelijk wordt 't in een volgende update opgelost.
Heb ook nog een HTC One. Het is echt zorgelijk als je ziet hoe Apple loopt te klungelen de laatste maanden/jaren. Wat een drama. iOS7 zit echt belachelijk vol met kleine simpele bugs.

Mijn HTC One: Nooit ook maar 1 crash gehad of vreemde bug. Onbegrijpelijk.

iOS7:

De iMessage bug
De waterpas bug
De wallpaper bug
Apps die ''2x zo vaak crashen''

Met name de iMessage bug (waar ik zelf gelukkig geen last van heb) is te zot voor woorden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS7: enkel positieve gebruikers ervaringen!!! rubbererobbie iPhone algemeen 48 20-11-13 17:44
iPad 4 - gebruikerservaringen en discussie stino90 iPad algemeen 65 18-01-13 15:48
Vodafone positieve service! Jos Gapinge Vodafone 3 16-06-10 12:04
T-Mobile vs Vodafone: Gebruikerservaringen Wokkel2 Vodafone 9 21-04-10 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.