iphone accu input kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iphone kon opeens niet meer opladen, dus ik naar de winkel gegaan voor reparatie. maar het bleek dus dat de input waar je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone accu input kapot
hallo,
mijn iphone kon opeens niet meer opladen, dus ik naar de winkel gegaan voor reparatie. maar het bleek dus dat de input waar je de accu op aansluit kapot is dat is aan het printplaat vast. ik heb het ook al geprobeerd te solderen maar het is hopeloos. ik kan er een nieuwe printplaat is zetten maar dat kost een vermogen. als ik me iphone aan de lader zet start hij op maar hij komt niet verder dan het apple logo en valt steeds uit en gaan dan weer vanzelf aan. zou je hem op kunnen starten zonder een accu? mvg bram, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja je kan hem opstarten zonder accu
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G headphone input kapot? | king2203 | iPhone algemeen | 2 | 10-10-10 19:48 |
input kapot | gieleke6 | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 16:33 |
Koptelefoon input kapot | raimster | iPhone algemeen | 0 | 09-03-10 16:02 |
Jack input kapot.... | jonathan1993 | iPhone algemeen | 2 | 03-11-09 18:10 |
Headphone input kanaal kapot | Suriboy777 | iPhone algemeen | 0 | 21-09-09 21:51 |
|
|