PC kan apps niet vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sluit mijn iphone 5 aan op mijn pc. ITunes starten, aankopen overzetten. Reservekopie maken. Sychroniseren......... alles werkt. Maar nu komt het probleem: als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PC kan apps niet vinden
Ik sluit mijn iphone 5 aan op mijn pc. ITunes starten, aankopen overzetten. Reservekopie maken. Sychroniseren......... alles werkt.
Maar nu komt het probleem: als ik dan de reservekopie terug zet, krijg ik een meer dan 100 foutmeldingen. Bij elke foutmelding staat: "De app xxxx is niet op de iphone geÏnstalleerd omdat de app onvindbaar is". Dat begijp ik niet. Ik heb immers alles overgezet, een reservekopie gemaakt etc. Dan zou het toch goed moeten zijn. Wie kan me helpen?? bij voorbaat dank. vr.grt Joyce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar kan ik nog apps voor mijn i pod touch 1ste generatie vinden ? | cocacola | iPhone algemeen | 3 | 20-03-13 13:41 |
I.O.S. 6.0.2. kan niet vinden/downloaden | Bartje93 | iPhone algemeen | 3 | 05-01-13 21:33 |
Apps te koop? waar kan ik deze vinden? Marktplaats? | stefke1974 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 29-08-11 13:15 |
Kan muziek niet vinden | omejoop38 | Muziek, foto & video | 1 | 15-03-11 16:17 |
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden | arcovandermeij | iPhone Apps | 1 | 19-06-10 17:41 |
|
|