Hoe kan ik mijn ontgrendelingscode wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nieuwe sim-kaart, nieuw ontgrendelingscode 0000, hoe kan ik die wijzigen? Ik zie in Algemeen alleen het codeslot, die heb ik wel nieuw ingesteld. Maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn ontgrendelingscode wijzigen
Nieuwe sim-kaart, nieuw ontgrendelingscode 0000, hoe kan ik die wijzigen? Ik zie in Algemeen alleen het codeslot, die heb ik wel nieuw ingesteld. Maar als ik het toestel na uitschakelen weer aan wil zetten moet ik een ontgrendelingscode invoeren, die is 0000, maar die wil ik ook wijzigen. Wat voel ik me toch weer een sukkel dat ik dat niet gewoon simpel kan vinden in de iPhone of op Google of op deze site, pffffffffffffffff
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super, bedankt!! Zo jammer dat dat nu weer onder "Telefoon" staat en de andere code bij "Algemeen" grrrr
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
Labels |
ontgrendelingscode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik pop3 in imap wijzigen | AadK | iPad algemeen | 15 | 27-11-13 23:04 |
iPhone: Hoe kan ik mijn SHSH blobs terugvinden na herstel van mijn PC? | iphone1997 | Jailbreak | 5 | 08-02-12 21:00 |
Hoe kan ik mijn achtergrond afbeelding wijzigen zonder enige batterij vermindering? | Ip0d | Archief | 0 | 27-03-11 12:34 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
Kan mijn netwerk naam niet te wijzigen met Make It Mine | kkerting | Unlock [archief] | 1 | 12-12-07 10:22 |
|
|