Imessage en sms in 2 verschillende chats discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb sinds de laatste update het volgende probleem. Mijn imessage en sms voor eenzelfde persoon komen in verschillende chatvensters terecht. Dit had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage en sms in 2 verschillende chats
Hey allemaal,
Ik heb sinds de laatste update het volgende probleem. Mijn imessage en sms voor eenzelfde persoon komen in verschillende chatvensters terecht. Dit had ik niet voor de update. Hoe kan ik dit oplossen ?? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door bij instellingen - berichten - het email adres te verwijderen bij verzenden en ontvangen (bij iMessage)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit lukt nog steeds niet.. Bij de andere persoon komen de 2 soorten berichten wel in 1 chat. Ik heb al geprobeerd het contact te verwijderen en opnieuw aan te maken , maar dit helpt ook niet... |
|
|||
|
|||
Wat lukt er niet? Het mailadres verwijderen of een iMessage sturen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms/iMessage | wiljan01 | iPhone algemeen | 2 | 10-03-13 21:37 |
Switch van sms naar iMessage | Werner1963 | iPhone algemeen | 6 | 23-02-13 12:04 |
Imessage - sms | Freeltd | iPhone Apps | 6 | 24-10-12 12:32 |
iMessage wordt steeds als sms verzonden | coen0462 | iPhone algemeen | 5 | 26-09-12 18:46 |
iMessage verzenden als SMS | Koevoeter | iPhone algemeen | 5 | 07-02-12 12:24 |
|
|