iphone 4s geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Me iphone 4s is geblokkeerd door een klasgenootje,toen ik het probeerde te herstellen stond er dat de versie die je hersteld niet beschikbaar ofzo is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s geblokkeerd
Me iphone 4s is geblokkeerd door een klasgenootje,toen ik het probeerde te herstellen stond er dat de versie die je hersteld niet beschikbaar ofzo is > ios 6.1.3 wat moet ik nu doen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2013 om 13:50 ---------- de iphone kan niet worden hersteld, apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iOS 7.0 erop zetten misschien.
|
|
|||
|
|||
dat ga ik wel proberen maar itunes 11.1 kan ik niet installeren omdat ik beheerders rechten nodig heb
|
|
|||
|
|||
Thuis heb je toch wel beheerders rechten lijkt me dat je nu op school doet?
En als je het thuis ook niet heb moet je iemand thuis lief aan kijken die wel een admin account heeft want elke computer heeft een admin account. |
|
|||
|
|||
gelukt het hersteld
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2013 om 14:15 ---------- ben nu op school thuis heb ik wel zelf mijn rechten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geblokkeerd | alicia0484 | iPhone algemeen | 15 | 20-03-13 13:14 |
iPhone is geblokkeerd | ssem19 | iPhone algemeen | 5 | 17-10-10 12:01 |
iphone geblokkeerd | lilianne6 | Chat en geruchten | 4 | 27-07-10 14:04 |
iphone geblokkeerd | vorderman2 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-10 14:03 |
|
|