iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Rare dingen, Iphone heeft steeds correct gewerkt maar herkent nu plots de simkaart niet meer na een upgrade naar ios 7??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7
Rare dingen, Iphone heeft steeds correct gewerkt maar herkent nu plots de simkaart niet meer na een upgrade naar ios 7??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een hard reset geprobeerd?
Zo ja probeer dan eens fabrieksinstellingen terug te zetten. |
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer eens dan kijk ik of je een providerlock hebt.
|
|
|||
|
|||
Harde reset haalde niks uit, fabrieksinstellingen terug moeten zetten en instellen als nieuwe iphone, jammer dat ik foto's en zo kwijt ben maar ach, hij doet het weer
|
|
|||
|
|||
Okay goed om te horen en zonde van de foto's
|
|
|||
|
|||
Senna kan jij me aan de hand van het emei nr dat ik je via pm gestuurd heb zeggen of ik een Belgisch toestel heb en er een simlock op zit?
|
|
|||
|
|||
Hij is simlockvrij en ik kan niet zien in welk land hij gekocht is
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de inlichting.... begrijp niet hoe ik dit aan de hand heb kunnen hebben dan, had het met de overstap van ios 5 naar 6 ook maar toen volstond een harde reset... nu ben ik alle foto's, apps enz kwijt... ga de updates even zo laten denk ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 herkent simkaart ineens niet meer? | Guest-20200523230332 | iPhone algemeen | 4 | 14-09-13 20:09 |
Iphone 4s herkent simkaart niet meer | PWijk | iPhone algemeen | 2 | 13-03-12 22:07 |
Ipad 2 herkent simkaart niet meer | saiyan | iPad algemeen | 1 | 04-02-12 17:01 |
iPhone herkent simkaart niet meer voor activatie | jero9000 | iPhone algemeen | 6 | 23-09-11 21:07 |
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... | jeroenvrijn | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:41 |
|
|