iPhone herkent inkomende gesprekken van contactpersonen niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie kan mij helpen want ik krijg het niet gevonden. Na het updaten naar IOS7 herkent mijn iPhone enkel nog de contacten die zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Wie kan mij helpen want ik krijg het niet gevonden. Na het updaten naar IOS7 herkent mijn iPhone enkel nog de contacten die zijn ingevoerd met +31 alle contacten met 06 worden niet herkend bij de inkomende gesprekken. Als ik een nieuw contact toevoeg met 06 dan zet hij (0610) de eerste 4 getallen tussen haakjes ipv alleen 06. Alvast bedankt. |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende gesprekken komen niet binnen. | Ringeding | iPhone algemeen | 6 | 06-01-13 12:12 |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 16:58 |
inkomende sms en gesprekken | pjvanleeuwen | iPhone algemeen | 6 | 09-08-10 16:04 |
Slidebar reageerd niet bij inkomende gesprekken | Binkey01 | iPhone algemeen | 14 | 22-04-09 19:57 |
iphone hangt vast bij alle inkomende gesprekken | paulvoncken | Archief | 1 | 29-06-08 15:50 |
|
|