iPhone herkent inkomende gesprekken van contactpersonen niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie kan mij helpen want ik krijg het niet gevonden. Na het updaten naar IOS7 herkent mijn iPhone enkel nog de contacten die zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herkent inkomende gesprekken van contactpersonen niet meer
Hallo,
Wie kan mij helpen want ik krijg het niet gevonden. Na het updaten naar IOS7 herkent mijn iPhone enkel nog de contacten die zijn ingevoerd met +31 alle contacten met 06 worden niet herkend bij de inkomende gesprekken. Als ik een nieuw contact toevoeg met 06 dan zet hij (0610) de eerste 4 getallen tussen haakjes ipv alleen 06. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende gesprekken komen niet binnen. | Ringeding | iPhone algemeen | 6 | 06-01-13 13:12 |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 17:58 |
inkomende sms en gesprekken | pjvanleeuwen | iPhone algemeen | 6 | 09-08-10 17:04 |
Slidebar reageerd niet bij inkomende gesprekken | Binkey01 | iPhone algemeen | 14 | 22-04-09 20:57 |
iphone hangt vast bij alle inkomende gesprekken | paulvoncken | Archief | 1 | 29-06-08 16:50 |
|
|