icloud backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben van mijn iphone 5 naar iphone 5s gegaan. Via icloud heb ik een backup gemaakt van mijn iphone 5 Met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icloud backup
Beste mensen,
Ik ben van mijn iphone 5 naar iphone 5s gegaan. Via icloud heb ik een backup gemaakt van mijn iphone 5 Met het instellen van de 5s heb ik icloud weer gebruikt. Nu kom ik erachter dat de foto's Van de backup van mijn iphone 5 niet op mijn iphone 5s heb staan :-/ Als ik naar instellingen icloud ga zie ik dat op de iphone 5 1.4 gig in de cloud staat en iphone 5 s 255 mb? Hoe kom ik nu wel bij de fotos? Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door je Fotostream in te schakelen in je instellingen Normaal gesproken zou het echter wel teruggezet moeten worden, misschien is er iets misgegaan. Je kunt het opnieuw proberen door je iPhone te herstellen.
http://support.apple.com/kb/PH12519?viewlocale=nl_NL Hier maakt iCloud reservekopieën van: Foto's en video's in uw Filmrol iCloud maakt van de volgende items geen reservekopieën: Foto's die oorspronkelijk werden gesynchroniseerd vanaf uw computer
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Terugzetten iCloud backup | jellaren | iCloud | 22 | 05-01-14 15:07 |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
Backup van Icloud Agenda | ludo16 | iCloud | 2 | 22-10-12 12:33 |
Ik kom iCloud backup niet in | Aartmans | iCloud | 0 | 19-02-12 19:19 |
Icloud backup vraagje?? | knuster | iCloud | 2 | 25-10-11 21:36 |
|
|