iPhone 5 van canada discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) van mijn familie heb ik een iphone5 toegestuurd gekregen kan ik hem hier in europa normaal opstarten en gebruiken ? dank u...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 van canada
van mijn familie heb ik een iphone5 toegestuurd gekregen
kan ik hem hier in europa normaal opstarten en gebruiken ? dank u |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vanacht schoonvader in canada een bedankt bericht gestuurd en hij antwoorde dat de Iphone reeds unlockt was door de apple store daar want hij had het vermeld dat de iphone voor gebruik in belgie was
voor zenne leeftijd 62j de perfecte schoonvader dus vandaag zal ik de 5 es starten doei |
|
|||
|
|||
ja dus vandaag naar winkel voor een andere sim kaart
en alles werkt naar behoren . nu nog de icloud instaleren en ik ben tevreden . wel HEEL spijtig dat ik al men contacten met de hand mag opnieuw invoegen van mijn LG cookie naar de Iphone5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in Canada | Quent | Koopinformatie Rest van de wereld | 7 | 31-07-10 00:08 |
iPhone 4 Canada | Jeff | Koopinformatie Rest van de wereld | 1 | 23-06-10 13:37 |
Iphon 3gs van nl naar canada..help | lisasimpson1987 | Archief | 6 | 28-12-09 18:42 |
De hoge prijzen van de iphone in België,Canada en Spanje | {i}muse | Chat en geruchten | 0 | 15-07-08 23:19 |
|
|