iPhone 5 blauw ipv zwart? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds twee dagen een refurbished iPhone 5 van Apple gekregen. Ander was namelijk kapot. Nu ik hem naast een andere (ook gerefurbished, maand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 blauw ipv zwart?
Ik heb sinds twee dagen een refurbished iPhone 5 van Apple gekregen. Ander was namelijk kapot.
Nu ik hem naast een andere (ook gerefurbished, maand geleden) van iemand anders hou, lijkt mijnes veel meer naar blauw uit te slaan ipv. zwart/grijs. Is dit normaal? Of lekker moeilijk doen, en toch een andere aanvragen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blauw?? heb je geen iPhone 5c gekregen?;P
De iPhone 5 is niet pik zwart, maar idd heeft mijne ook wat weg van blauw, paarsachtig. Zal wel normaal zijn denk ik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Crash bij Restart -> Loop zwart/blauw/wit scherm | Lnrs | iPhone algemeen | 5 | 02-07-13 23:27 |
Groene kleur ipv van het zwart. iPad 2 | steve010181 | iPad algemeen | 5 | 16-10-12 10:20 |
Iphone 3GS geeft zwart beeld ipv iconen | nance30 | iPhone algemeen | 0 | 21-04-12 11:25 |
iphone achtergrond is grijs ipv zwart | ment10 | iPhone algemeen | 17 | 16-02-11 18:45 |
|
|