//

Melding niet originele kabel (zelfs als deze niet oplaad)

Melding niet originele kabel (zelfs als deze niet oplaad) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar ios 7 krijg ik gedurende hele dag de melding "deze kabel of accessoire is niet gercertificeerd en werkt mogelijk niet goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-13, 13:23
Davejeurink Davejeurink is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard Melding niet originele kabel (zelfs als deze niet oplaad)

Sinds de update naar ios 7 krijg ik gedurende hele dag de melding "deze kabel of accessoire is niet gercertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze iphone". Het vreemde hieraan is dat ik 1. enkel originele accessoire gebruik(zowel kabel als oplaadblok), 2 de melding ook krijg als ik niet aan opladen of iets ben.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik ben al langs de apple store geweest en daar is probleem niet bekend omdat ik het ook tijdens het niet opladen heb?

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze problemen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iOS-7-onofficiele-kabels-270x220.jpg‎ (16,0 KB, 5x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S: Melding iTunes: 'De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund' wvhe2011 Unlock 5 22-04-13 19:14
Melding dat dit ascesoire niet geoptimaliseerd is voor deze iphone Superwurm iPhone algemeen 12 31-08-12 12:06
iPhone: Melding " Deze simkaart wordt niet herkend " probleem ler0yy Jailbreak 10 07-02-10 19:23
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! macHJ iPhone algemeen 10 28-04-09 14:07
Het beelschem werkt niet goed als je de iphone oplaad!!! marquito iPhone algemeen 5 30-05-08 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.