Melding iTunes: 'De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund' discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een tweedehands iPhone 4S gekocht. Als ik m'n Telfort abonnement SIM kaart erin stop en de 'Setup Assistent' start om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding iTunes: 'De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund'
Hallo,
Ik heb net een tweedehands iPhone 4S gekocht. Als ik m'n Telfort abonnement SIM kaart erin stop en de 'Setup Assistent' start om de iPhone opnieuw te installeren, krijg ik bij iTunes (en op de iPhone zelf) de melding: 'De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren...'. De telefoon is van origine geleverd door KPN en is 14 maanden oud. Als ik op hun website de telefoon probeer te unlokken, krijg ik melding dat de telefoon door KPN zonder simlock is geleverd. Weet iemand wat ik moet doen om de iPhone te unlokken? Telefoon heeft iOS versie 6.1.3. Alvast bedankt, Umberto |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Umberto, heb je toevallig iemand in de buurt die een echte KPN kaart heeft?
|
|
|||
|
|||
Ben gisteren bij de PhoneHouse geweest. Daar hebben ze het ook geprobeerd met een KPN SIM kaart (abonnement). Helaas, zelfde melding (op de iPhone).
Zij hadden verder geen andere ideeën. Groet, Umberto |
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik of er een lock op zit nu.
|
|
|||
|
|||
Hallo Senna22,
Bedankt voor je hulp. Inmiddels heb ik de vraag ook uitstaan bij KPN. Ik wacht nog even op hun reactie. Groet, Umberto |
|
||||
|
||||
Sinds twee jaar of zo worden de iPhones in Nederland volgens mij zonder simlock geleverd. Weet je zeker dat het een KPN toestel is en niet een buitenlandse? Heb je bv een bon meegekregen waar dat uit blijkt?
|
Labels |
iphone 4s unlock simlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De sim-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund. 3G | qwert | iPhone algemeen | 6 | 08-06-10 02:14 |
De SIM kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund (Pre Paid Proximus) | Mart71 | Archief | 2 | 15-10-09 00:17 |
De SIM-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund. | Eeron | Archief | 2 | 12-01-09 23:06 |
De SIM-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund | 443965764 | Archief | 1 | 28-12-08 16:56 |
De SIM-kaart in deze Iphone word niet ondersteund | and----rew | Archief | 2 | 24-09-08 20:08 |
|
|