De sim-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund. 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn iphone. ik heb hem laatst overgenomen van iemand en heb mijn sim kaart erin gedaan! (vodafone) toen ik i-tunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De sim-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund. 3G
Ik heb een probleem met mijn iphone.
ik heb hem laatst overgenomen van iemand en heb mijn sim kaart erin gedaan! (vodafone) toen ik i-tunes opstartte bleek er een nieuwe software beschikbaar te zijn (3.1.3) Uiteraard heb deze helaas gedownload, nu kan ik echter niets meer met mijn iphone doen!! Er staat een usb kabeltje en het i-tunes logo in beeld! Ik heb veel reacties op forums gelezen met herstellen via i-tunes enzo enzo enzo.... Maar ik kan niets met i-tunes doen! Het enige wat er staat is : De sim-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woorden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart. verder niets.... wie kan me helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De zoekfunctie op het forum kan je enorm goed op weg helpen. Dit is namelijk een topic waarvan er al zeker (en ik overdrijf niet) 100 van zijn.
Succes |
|
|||
|
|||
overal zie ik dat je op herstellen moet drukken met shift enzo,
ik kan dat niet.... |
|
||||
|
||||
Je hebt met de update de unlock verwijderd. Dus je zult hem moeten jailbreaken en weer unlocken.
|
|
|||
|
|||
oke dankjewel!! Hier heb ik wat aan! ik ga het proberen! thanx alvast
|
|
||||
|
||||
Er is geen unlock voor zijn toestel. Tenzij je hem bij TM aanvraagt.
|
|
|||
|
|||
klopt... heb tm gebeld! Maar kan alleen gedaan worden door de gene wie het toestel gekocht heeft en de originele sim kaart heeft... Anders kost het 120 euro! Nou in nog geen 120 jaar.... ik wacht wel tot dat er een nieuwe software uit komt die wel te un-locken is...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund | Guest-20191103144301 | Unlock | 11 | 23-01-11 19:25 |
De SIM kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund (Pre Paid Proximus) | Mart71 | Archief | 2 | 15-10-09 00:17 |
De SIM-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund. | Eeron | Archief | 2 | 12-01-09 23:06 |
De SIM-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund | 443965764 | Archief | 1 | 28-12-08 16:56 |
De SIM-kaart in deze Iphone word niet ondersteund | and----rew | Archief | 2 | 24-09-08 20:08 |
|
|