Verwijder knop - werkt NERGENS meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb van het weekend me Iphone 3gs hersteld, en 3.1.3 uitgevoerd met JB. Maar nu ben ik erachter dat de verwijder knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijder knop - werkt NERGENS meer
Hallo iedereen,
Ik heb van het weekend me Iphone 3gs hersteld, en 3.1.3 uitgevoerd met JB. Maar nu ben ik erachter dat de verwijder knop niet meer werkt. In agenda, mail, etc. Dit is wel byzonder vervelend. opnieuw opgestart, respring enzo werkt allemaal helaas niet. Op internet is hier ook totaal niks van te bekennen. Iemand tips ? Ook de iphone in vliegtuigmodes zetten en dan proberen te verwijderen werkt ook niet. Merk wel dat de verwijder-button als je hem goed "indruk" iets donkerder word gekleurd (soort van dat hij word ingedrukt) maar er gebeurt niks en bij de mail is het zo dat hij dan gewoon van verwijderen wegspringt, alleen wijzige en dan verwijderen lukt. Dus het lijkt net of het aan de verwijder-knop zelf ligt en daar een error in zit, (ik heb btw niet me STRINGS veranderd) Laatst gewijzigd door druppers; 07-06-10 om 18:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem gejailbreaked? (staat wel op je profiel maar niet in de tekst van je topic)
|
|
|||
|
|||
Sorry klopt, kben een beetje voorzichtig geworden met dingen over JB melden, want ik krijg (zonder dat ik er bewust bij was) elke x waarschuwingen, vandaar
maar leuk je weer te spreken |
|
||||
|
||||
Sinds wanneer heb je dit probleem? Het wordt vaak veroorzaakt door installatie van een nieuw programma onder Cydia, of door een nieuw thema. Ga voor jezelf na wat je onlangs hebt geïnstalleerd of veranderd en ga terug naar de situatie daarvoor.
|
|||
|
|||
Citaat:
nu spelt in hooiberg zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het eindelijk !!! Gevonden
na natuurlijk alles verwijdert te hebben behalve 1, dat was hem natuurlijk ibye heettie, is om backups te maken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan uit knop werkt niet meer | joene28 | iPhone algemeen | 1 | 07-04-11 09:54 |
lock knop werkt niet meer | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 5 | 28-08-10 12:43 |
Aan/Uit knop werkt niet meer 3G | Venz | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 11:05 |
Aan/Uit knop werkt niet meer | KCie | iPhone algemeen | 0 | 23-11-09 09:03 |
aan/uit standby knop werkt niet meer | laurensxeon | iPhone algemeen | 12 | 24-10-08 23:04 |
|
|