SIMkaart in iPhone wordt niet ondersteund discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kocht via via een iPhone 3GS over van iemand. Deze zou nieuw zijn (vervangen door verzekering). Op het doosje waarin de iPhone zat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SIMkaart in iPhone wordt niet ondersteund
Hallo,
Ik kocht via via een iPhone 3GS over van iemand. Deze zou nieuw zijn (vervangen door verzekering). Op het doosje waarin de iPhone zat staat bij operator de vermelding GEEN. Maar wanneer ik hem gebruiksklaar wil maken krijg ik echter de melding dat mijn SIMkaart niet ondersteund wordt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb hier echt veel te weinig verstand van :/ Alvast bedankt, Karen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Karen, PM mij het IMEI van de telefoon, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
|
|
|||
|
|||
Stuur een privébericht met het IMEI-nummer van het toestel naar het forumlid senna22. Die goede man heeft al meerdere forumleden met zulke problemen geholpen.
|
|
|||
|
|||
Timosha, wat is dat nu? Ik kan dat ook regelen.
|
|
|||
|
|||
t2krambo, ik heb je een bericht gestuurd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
iPhone 3G: de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund | Pinda1 | Unlock | 4 | 22-05-12 09:23 |
HELP! simkaart in deze Iphone wordt niet ondersteund! | davinho91 | iPhone algemeen | 5 | 10-02-12 23:15 |
iPhone: De simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund | agbulut | Jailbreak | 30 | 21-04-11 11:50 |
ITunes - De Simkaart in Iphone wordt niet ondersteund | Sabwar | Archief | 12 | 31-07-08 16:23 |
|
|