Probleem bij herinneringen na iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er nog iemand problemen met "toon op een locatie" in herinneringen, na update naar ios 7, ook 7.0.2. bracht geen soelaas. Telkens ik zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bij herinneringen na iOS 7
Heeft er nog iemand problemen met "toon op een locatie" in herinneringen, na update naar ios 7, ook 7.0.2. bracht geen soelaas.
Telkens ik zo een herinnering invoer, verwittigd hij niet als ik op die locatie aankom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herinneringen
Ik heb het zelfde probleem.
Voorheen gaf ik aan dat ik bij thuiskomst ergens aan moest denken. Maar hij gggft geen signaal meer op de locatie. |
|
|||
|
|||
Je hebt de locatievoorzieningen toch ingeschakeld?
|
|
|||
|
|||
Locatie staat aan. Als ik een dag instel gaat het alarm wel af. Alleen op een locatie niet! Ik snap er niks van?
|
|
|||
|
|||
bij mij ook, alles aan.
|
|
|||
|
|||
Ik zal het morgen zelf eens uitproberen. Ik houd jullie op de hoogte.
|
|
|||
|
|||
Wist je al iets?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had het idee al haha. Erg jammer dat deze functie niet meer naar behoren werkt. Maakte er zelf vaak gebruik van.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal laten weten of het werkt. Wat ik wel al meteen gezien heb, is dat het icoontje voor gps niet in de statusbalk verschijnt. Terwijl dit in iOS 6 wel het geval was. Ik laat straks zeker iets weten. En deze keer echt. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Haha ik ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Ik ook! Kan wel eens handig zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg inderdaad geen meldingen. (Had 2 afspraken op verschillende locaties ingesteld)
Dit lijkt me een bug in iOS 7. Want zoals ik daarstraks al zei kwam er geen gps symbool in de statusbalk. Kunnen jullie eens nakijken of dit bij jullie ook zo is? |
|
|||
|
|||
Geen gps symbool. En hij blijft steeds zoeken!!
|
|
|||
|
|||
Ook geen GPS symbool ..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2014 om 20:43 ---------- Dit is het probleem dus. Lijkt op een bug. Wat denken jullie? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mailen jullie Apple even haha
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
Iphone herinneringen IOS 5.1 | henk004 | iPhone algemeen | 2 | 16-03-12 22:35 |
Herinneringen app in iOS 5 op de iPad2 | Mauriceapple | iPhone Apps | 14 | 18-10-11 16:48 |
Herinneringen in iOS 5 | demstef | iPhone algemeen | 4 | 14-10-11 14:32 |
|
|