//

Onverklaarbaar veel gebruik na DFU restore

Onverklaarbaar veel gebruik na DFU restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond de iPhone 4 van mijn vriendin met DFU restored. Backup teruggezet en alles deed het weer prima. Telefoon was 100% opgeladen s'avonds dus van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-13, 09:16
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard Onverklaarbaar veel gebruik na DFU restore

Gisteravond de iPhone 4 van mijn vriendin met DFU restored. Backup teruggezet en alles deed het weer prima. Telefoon was 100% opgeladen s'avonds dus van de lader gehaald en niet meer gebruikt. Nu was hij deze ochtend ineens nog maar 77%. Tijd van gebruik sinds volledig opladen was iets meer dan 3 uur. Iemand die weet wat hij heeft gedaan vannacht?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-13, 09:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnno87 Bekijk bericht
Iemand die weet wat hij heeft gedaan vannacht?
Onder andere Spotlight indexeren als je dat niet uitgezet hebt.
  #3  
Oud 30-09-13, 09:23
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Onder andere Spotlight indexeren als je dat niet uitgezet hebt.
Dat was ik inderdaad even vergeten. Bedankt voor je reactie. Ik had voor de zekerheid de telefoon ook nog een harde reset gegeven. Wat me opviel is dat de iPhone 4 dan de eerste minuten traag reageert na het heropstarten. Merk ik zelf niet met mijn iPhone 5.
  #4  
Oud 10-10-13, 18:26
WouterVE WouterVE is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik merk dit probleem op sinds de ios7 update. Vooral bij men ipad omdat deze gewoonlijk maar 1maal per week dient opgeladen te worden.
Mijn gewoonte is dan steeds eens te kijken bij "gebruik", hier zag ik dan bij ios 6.1.3 iets tussen de 10 en 15uur gebruik sinds volledig opgeladen staan.
Nu, met ios 7, had ik al 15uur gebruik terwijl de batterij nog maar op 50% stond.

Vandaag heb ik even een testje gedaan, 15uur niet aan men ipad aangekomen en toch is het gebruik van 2u26 naar 3u45 gegaan !
Dit gebeurde volgens mij niet bij de ios6..
Ik vind deze nieuwe manier van bepalen van gebruikstijd helemaal niet meer praktisch, nu lijkt het alsof ik 25uur met mijn ipad heb gewerkt, terwijl dit helemaal niet zo is.
Deze tijdsmeting zou volgens mij pas mogen starten van zodra het scherm aanstaat.


Heeft iemand hier ook dezelfde ervaring mee? Kan iemand met een ios6 een nakijken hoe deze meting daar verloopt.

Groetjes,
Wouter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4s: zelfs via DFU-modus geen restore mogelijk robenroute iPhone algemeen 23 14-11-12 00:02
Iphone 3G brick na restore - geen DFU mogelijk! snoekel99 iPhone algemeen 2 17-09-12 09:20
Veel de veel data gebruik DJxReventon iPhone algemeen 6 13-04-11 17:46
iPhone: DFU of Restore mode, allebei niet! PokerChina Jailbreak 12 23-09-08 10:24
DFU, Recovery & Restore Mode ? Undertaxxx Unlock [archief] 4 23-03-08 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.