Iphone 4 downgrade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone 4 ios7 en is behoorlijk traag daarom wil ik hem downgraden naar ios6.1.3 alleen itunes geeft een foutmelding aan.. Onbekende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 downgrade
Hallo ik heb een iphone 4 ios7 en is behoorlijk traag daarom wil ik hem downgraden naar ios6.1.3 alleen itunes geeft een foutmelding aan.. Onbekende fout 3194 Ik heb alles geprobeert maar lukt nog steeds niet krijg nog steeds het zelfde probleem
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je eenmaal geupgrade bent naar iOS 7 is het niet meer mogelijk om te downgraden, hierbij is alles gezegd
|
|
||||
|
||||
Tenzij de TS zijn SHSH blogs heeft opgeslagen voor zijne iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 kan je downgraden.. 4s en 5 niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit werkt allen met de Iphone 4 !!!
begin met verwijderen van iTunes 11.XX en installeer de oude iTunes 10.7 te installeren.Old Version of iTunes 10.7 (x64) Download - OldApps.com daarna haal je met Tiny Umbrella de SHSH blogs op bij Cydia. Of gebruik je SHSH blogs die je opgeslagen hebt op je pc. Ifaith heeft de SHSH blogs nodig om samen met de ISPW een ISPW restore te maken. Dan in Pownd DFU zetten door middel van de IReb functie in Ifaith. Nu aan Itunes hangen en shift herstellen en de gemaakte ispw nemen van Ifaith. Het is mij zo gelukt om een Iphone 4 met iOs7.02 terug te zetten naar 6.1. groeten, |
|
||||
|
||||
dat is een hele mond vol semienjaar wat eentrameland om wat trug te zetten he
timosha dat is bijnae neet te doen moost te veur gestudeert huebe gr anske |
|
|||
|
|||
Begin er maar niet aan beste Anske. Als je problemen hebt met iOS 7 op die iPhone 4S dan regel ik dat wel voor jou. Hier draait iOS 7.0.2 perfect op een iPhone 4S. Desnoods kom ik even voorbij in Mestreech.
|
|
|||
|
|||
ikheb het geprobeert met een oudere versie van itunes ik krijg nog steeds het zelfde fout..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s downgrade 6.1.3 - 6.1.2 | YCUA1905 | iPhone algemeen | 2 | 23-03-13 14:17 |
iPhone: iphone 4 downgrade 4.2.1 - 4.0.1 | wesley | Jailbreak | 2 | 15-01-11 19:33 |
iPhone: Downgrade Iphone 4.2 to 4.1 | Tarik2011 | Jailbreak | 27 | 29-12-10 22:35 |
downgrade iPhone 4 | milan13 | iPhone algemeen | 0 | 06-10-10 21:38 |
iPhone: Downgrade iphone 4 | mcblom | Jailbreak | 3 | 07-09-10 15:07 |
|
|