App Store updates badge sinds release iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu gezellig op iOS 6.1.2 en daar blijf ik ook, echter heb ik het probleem dat de App Store continu aangeeft dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App Store updates badge sinds release iOS 7
Ik zit nu gezellig op iOS 6.1.2 en daar blijf ik ook, echter heb ik het probleem dat de App Store continu aangeeft dat ik tussen de 6 en 8 updates heb, terwijl dit van geen kanten klopt. Ik denk zelf dat Apple iets gemold heeft en dat apps die iOS 7 vereisen in de badge worden meegenomen, maar ik weet niet hoe ik deze fout kan onderzoeken. Dit betreft zowel de in-app Updates-tab badge als de app badge.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Idem dito hier op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 (+jailbreak). Ik weet wat dit fenomeen op een iDevice met een jailbreak kan veroorzaken. Die obscure reden is bij mij echter absoluut niet van toepassing.
Ik zit steeds met twee (2) updates die er niet zijn. Zijn er bijvoorbeeld vier (4) echte updates dan worden er zes (6) aangegeven. Op een iPad 1 met iOS 5.1.1 (+jailbreak) heb ik het probleem dan weer niet. |
|
||||
|
||||
Tot zover is de overeenkomst dus een jailbroken iPhone 5 op 6.1.2 nadat iOS 7 is uitgekomen.
Ik dacht er nog aan om te testen of het probleem op te lossen is middels het uit- en weer inschakelen van de badge, merk ik nu pas dat de App Store om de een of andere reden helemaal geen notificatie instellingen heeft |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik de oorzaak ken: apps waarvan de nieuwste updates enkel voor iOS 7 bestemd zijn. Kwam toevallig Eventbrite tegen en daar staat een update voor uit voor iOS 7+. De update-knop verdwijnt ook niet, erg irritant.
Vroeger kwam ik ook wel update-knoppen tegen, maar dat was gewoon een bug. Nu heeft het te maken met deze nieuwe feature. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had er ook al last van...http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...-geupdate.html
|
|
|||
|
|||
Die rode badge begon nu echt op mijn zenuwen te werken. Heb ze uitgezet met Springtomize 2.
|
|
||||
|
||||
Helaas kun je dat niet doen voor folders
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sinds een paar dagen is het "probleem" bij mij plotseling verdwenen.
|
|
|||
|
|||
Hier werkt het sinds kort ook weer zoals het zou moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
Die badges worden IRRITANT . Bij mij is het bij whatsapp . Ik krijg vele berichten via whatsapp en de teller blijft altijd op 1!
|
||||
|
||||
Citaat:
Start WhatsApp eens op in safe mode, open de app, wacht tot er verbinding is en open dan alle recente conversaties. Misschien een oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
App Store Updates | JohnnyGui | iPhone Apps | 7 | 19-04-09 15:50 |
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren | iBen | iPhone Apps | 17 | 10-11-08 09:32 |
|
|