iPhone 4 heel traag met iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone4 met iOS7 er op alleen hij doet heel traag. Kan iemand mij helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 heel traag met iOS 7
Hallo ik heb een iphone4 met iOS7 er op alleen hij doet heel traag. Kan iemand mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alles is traag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al gerest helpt niet
|
|
|||
|
|||
Zet die iPhone 4 in DFU mode en herstel naar iOS 7.0.2 met iTunes 11.1. Configureer het ding als nieuwe iPhone en zet geen backup terug.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 03-10-13 om 11:50. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Er staat al ios7.0.2 op ik wil hem downgrade naar ios6 maar ik krijg steeds eenfoutmelding met itunes onrkende fout en ik kan het niet oplossen. Alles geprobeerd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Downgraden is niet mogelijk. Tenzij je de SHSHs lokaal hebt opgeslagen.
Maar de simpelste (mogelijke) oplossing is die van timosha. Herstellen mbv iTunes en bij voorkeur geen backup terug zetten.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 03-10-13 om 14:39. |
|
|||
|
|||
alii61
laat even weten of dit heeft gewerkt ook hier het zelfde probleem en de lijkt nog maar de helft zo lang mee te gaan en heb al veel dingen uit gezet in de instellingen |
|
|||
|
|||
De SHSH hashes van iOS 6.0 -> 6.1.2 die Cydia destijds heeft opgeslagen zijn corrupt/onvolledig en ondertussen verwijderd uit Cydia. Het moeten echt SHSH hashes zijn die men tijdig lokaal heeft opgeslagen, dus geen fetch uit Cydia, met bv. TinyUmbrella.
|
|
||||
|
||||
Ah! Wist ik niet. Bedankt voor de info. Zal mijn bericht aanpassen.
|
|
||||
|
||||
hoi timosha als jij er toch niet was toppie hoor met de uitleg gr anske
dieg bis une slume jong |
|
|||
|
|||
Is je toetsenbord ook traag? Dat kun je zo verhelpen:
Instellingen -> iCloud -> documenten/gegevens zet dit uit. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zul je met de 'traagheid' van je iPhone 4 moeten leven. De iPhone 4 is uit 2010, en dus al redelijk verouderd. Mijn advies is downgraden naar iOS 5.1.1 of misschien iOS 6.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G reageert heel traag. | paulT | iPhone algemeen | 18 | 23-02-13 14:11 |
ios 4.2.1 ipad baseband op iphone 3g heel traag | ricky09 | Unlock | 9 | 11-02-11 15:22 |
Iphone heel traag | n_iphone | iPhone algemeen | 1 | 13-06-10 22:39 |
SMS lijst heel traag | iFilip | iPhone algemeen | 6 | 29-06-08 02:49 |
|
|