//

Dataverbruik iPhone 5 met iOS 7

Dataverbruik iPhone 5 met iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb sinds vorige week een iphone 5 met ios 7 erop. Ik heb mijn abonnement verlengd naar een Vodafone red. Hiervoor had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-13, 23:20
jberends84 jberends84 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 11
Standaard Dataverbruik iPhone 5 met iOS 7

Hallo. Ik heb sinds vorige week een iphone 5 met ios 7 erop. Ik heb mijn abonnement verlengd naar een Vodafone red. Hiervoor had ik een Samsung galaxy nexus. Nu is het zo dat ik met de Samsung de hele dag van alles kon doen via 3G zonder extreem veel data te verbruiken. Echter nu met de iphone 5 vliegt de data er doorheen. Eventjes 20 minuutjes simpele websites bekijken in safari en wat artikelen lezen in de Telegraaf app en er is zo weer 60MB doorheen. Ik kan nergens de oorzaak van het probleem vinden, en ja ik ben op de hoogte van de optie om in ios7 mijn dataverbruik per app te bekijken. Als ik daar kijk en ik open 1 website waar ik inlog en ik kijk dan weer is er 2,2MB verbruikt, erg veel dus! Is er iemand die dit probleem ook heeft of ben ik de enige? Van het Vodafone forum word ik ook niet veel wijzer..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-13, 02:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik zeg niet dat dat je probleem zal oplossen maar doe het volgende alvast eens;

Instellingen-algemeen-ververs apps op de achtergrond en zet die knop uit.
  #3  
Oud 04-10-13, 20:25
jberends84 jberends84 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 11
Standaard

Dat had ik nog niet gedaan omdat der maar een paar apps stonden die ik uit of aan kon zetten.. Bedankt voor de tip ik ga het gelijk proberen
  #4  
Oud 05-10-13, 14:14
jberends84 jberends84 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 11
Standaard

Ik heb het geprobeerd maar helaas zonder resultaat.. Ik ga toch maar eens Vodafone bellen want het begint wel heel storend te worden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 7 dataverbruik 's nachts paulsmid iPhone algemeen 2 03-10-13 14:00
extreem dataverbruik ios 6 opgelost door ios 6.1.2? JosjeT iPhone algemeen 4 22-03-13 14:42
Gemiddeld dataverbruik per maand met een Iphone mrbox Odido (T-Mobile) 22 25-02-10 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:37.