extreem dataverbruik ios 6 opgelost door ios 6.1.2? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Sinds kort heeft onze zoon een Iphone 4 8gb, met laatste update van IOS 6.0. Na 3 maanden nu heeft hij een extreem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
extreem dataverbruik ios 6 opgelost door ios 6.1.2?
Beste allemaal,
Sinds kort heeft onze zoon een Iphone 4 8gb, met laatste update van IOS 6.0. Na 3 maanden nu heeft hij een extreem hoog dataverbruik. Dus ook buiten zijn bundel van 700MB. Begrijp ik het goed als ik de berichten lees dat als hij een update doet naar IOS 6.1.2 dat dan de problemen opgelost zijn. Moet dat via de computer op kan dat dan rechtstreeks via zijn Iphone. We zijn een beetje radeloos !!! Fijn als ik geholpen zou kunnen worden. En velen met mij denk ik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat dit probleem veroorzaakt word door iOS 6.0. Ondertussen is er al iOS 6.1.3. Ik zou zeggen doe die update direct op de iPhone. Baat het niet, schaadt het niet.
Er lopen tientallen topics over hoog dataverbruik. Ga ook eens in die topics kijken voor tips en oplossingen. In iOS 6.1.3 (en iOS 6.1.2) zijn wel een aantal bugs opgelost. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Thanxx, gaan we proberen. En inderdaad baat het niet schaadt het niet.
Is er misschien iemand die hier een positieve ervaring mee heeft ?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ook ik heb daar 2x last van gehad, sinds 6.1.2 niet meer.
nog geen 6.1.3 geinstalleerd... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataverbruik IOS6 extreem | Michaelangelo | iPhone algemeen | 7 | 10-10-12 22:28 |
Mobiele dataverbruik extreem? | Laurria | Overige providers Nederland | 1 | 21-09-12 11:49 |
Extreem dataverbruik na paar minuten surfen?! | Maaike_20 | iPhone algemeen | 6 | 27-08-12 00:02 |
Dataverbruik door Push EXTREEM - Hoe werkt push eigenlijk? | BrutusNLD | iPhone algemeen | 4 | 13-08-12 15:21 |
Extreem dataverbruik | Apriltal | iPhone algemeen | 6 | 20-03-12 14:44 |
|
|