iPhone 4 direct kapot

iPhone 4 direct kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Pas op met Hollandsnieuwe!!! Mijn vriendin heeft een nieuw abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe. Aangezien ze het toestel pas wilde gebruiken na contract overname kon ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 March 2013, 13:04
Starscreamer's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Rosgoud) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 April 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 402
Stuur een bericht via Skype™ naar Starscreamer Send a message via twitter to Starscreamer
Standaard iPhone 4 direct kapot

Pas op met Hollandsnieuwe!!!

Mijn vriendin heeft een nieuw abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe.
Aangezien ze het toestel pas wilde gebruiken na contract overname kon ze het toestel pas gebruiken een maand later. Nu blijkt dat de interne speaker van toestel defect is en kan ze de niks horen als ze iemand belt. Nu moet ze voor garantie het toestel na Dynafix sturen.
Nu kost het haar geld om het toestel op te sturen en heeft ze een aantal weken haar toestel kwijt. Compensatie kennen ze niet.
Het is een NIEUW toestel en met deze oplossing vind het zeer ernstig!
Schande dat je als nieuwe klant zo wordt behandeld.
Omruilen kon bij Hollandsnieuwe binnen 7 werkdagen en we hebben het toestel amper 4 dagen gebruikt. Wordt er niet bij verteld dat het inging bij ontvangst van toestel wanneer het toestel ivm simkaart niet gebruikt kan worden!!!!

Harde reset heeft niet gewerkt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18 March 2013, 13:07
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.472
Standaard

Bel eens met Apple en leg het geval uit. Waarschijnlijk ruilt Apple het toestel zonder meer om. Het zal zelfs worden opgehaald door UPS.

Succes gewenst
  #3  
Oud 18 March 2013, 14:03
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 5 January 2011
Berichten: 1.673
Standaard

Het toestel is nu een ongeveer een maand (+4 dagen) oud volgens de aankoopdatum.
Je hebt geen recht meer op de 7 dagen omruilgarantie.

Als ze de telefoon moet verzenden, ziet dat de zending verzekerd is.
  #4  
Oud 18 March 2013, 14:59
Starscreamer's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Rosgoud) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 April 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 402
Stuur een bericht via Skype™ naar Starscreamer Send a message via twitter to Starscreamer
Standaard

@timosha
Bedankt, het toestel wordt opgehaald door Apple Zij vonden mijn verhaal ook belachelijk. @werner1963 volgens Apple is de garantie pas ingegaan bij het activeren niet bij ontvangst
  #5  
Oud 18 March 2013, 15:12
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 February 2013
Berichten: 273
Standaard

Dan heb je geluk. Dynafix is namelijk een prachtig bedrijf. Dat meen ik uit de grond van mijn hart. Vochtschade kunnen ze daar als de beste opsporen!
  #6  
Oud 18 March 2013, 16:11
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.472
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
@timosha
Bedankt, het toestel wordt opgehaald door Apple
Zonder dank en graag gedaan Tijdens het eerste garantiejaar is het altijd beter om direct met Apple te onderhandelen.

Succes verder
  #7  
Oud 18 March 2013, 16:51
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Stel wel de verkoper (officieel) op de hoogte dat de reparatie via Apple is gebeurd.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #8  
Oud 22 March 2013, 12:23
Starscreamer's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Rosgoud) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 April 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 402
Stuur een bericht via Skype™ naar Starscreamer Send a message via twitter to Starscreamer
Standaard

krijg als het goed is vandaag een vervangend toestel.
Aan het IMEI nummer te zien gaat het om een Refurbished exemplaar maar goed ben al blij dat het zo snel gaat
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HOT: iPhone 5 direct beschikbaar vanaf 16/11 dromedaris Chat en geruchten 2 10 November 2012 13:10
Iphone 4 scherm Replace Direct crunch81 iPhone accessoires en onderdelen 2 25 May 2012 11:24
Ringtones direct op je iPhone maken Jeroentjhuh Jailbreak apps en thema's 2 9 September 2010 00:34
Iphone 3G direct uit de Fabriek? Durex Koopinformatie Nederland 8 14 November 2008 22:46
iPhoneSimFree 1.7; 1.1.1 unlock zonder downgrade, direct op je iPhone! atQuest Unlock [archief] 12 31 October 2007 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.