Itunes start niet op na aansluiten 4s. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Iphone 4s op mijn pc aansluit gebeurd er niets. Dus Itunes wordt niet opgestart en ik krijg ook geen batterij te zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes start niet op na aansluiten 4s.
Als ik mijn Iphone 4s op mijn pc aansluit gebeurd er niets. Dus Itunes wordt niet opgestart en ik krijg ook geen batterij te zien op mijn Iphone. Heb al de homeknop en de aan/uit knop tegelijk ingehad en dat heeft ook niet geholpen. Andere usb kabel geprobeerd, andere usb poort, maar nog steeds niets.
Wat kan ik nog doen? Weet iemand dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij deed het altijd wel hoor. Maar hij doet het weer. Heb nogmaals een homeknop en aan/uitknop gedaan en toen deed alles het ineens weer. Heel vreemd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hahaha, ja, daar heb je gelijk in. Maar ik vond het gewoon vreemd dat hij het de eerste keer niet deed maar pas na de 2e keer. Maar goed, hij doet het weer en daar ging het om
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes auto start bij aansluiten iPhone uitzetten | Grample | iTunes | 11 | 21-01-15 15:55 |
Amerikaans Iphone 3gs wilt niet aansluiten op Itunes | Princeofdub | iTunes | 3 | 04-03-12 12:51 |
Kan Iphone niet aansluiten op itunes (0xE8000022) | nakkie1983 | iTunes | 5 | 11-07-10 16:11 |
Kan iPhone niet op iTunes aansluiten error 10 | tekken_dejan | iTunes | 0 | 19-06-09 19:19 |
Windows: itunes reageert niet meer na aansluiten iphone | relax-kerris | iTunes | 3 | 23-03-09 22:32 |
|
|