Amerikaans Iphone 3gs wilt niet aansluiten op Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik heb een tijdje geleden een Iphone 3gs gekocht. Wat blijkt, hij komt uit het buitenland (Canada) Nu heb ik hem ook moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Amerikaans Iphone 3gs wilt niet aansluiten op Itunes
Beste Mensen,
Ik heb een tijdje geleden een Iphone 3gs gekocht. Wat blijkt, hij komt uit het buitenland (Canada) Nu heb ik hem ook moeten unlocken om zo mijn sim er in te kunnen doen. (T-Mobile) Mijn Iphone moest daar ook voor gejailbreakt worden. Probleem: Als ik mijn Iphone op mijn Itunes probeer aan te sluiten, lukt dat niet. Hij geeft niks weer. Mijn Iphone geef niet eens een Icoontje aan op Itunes. Ook laad hij niet op. Als iemand mij uit de brand kan helpen Graag!!! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, J.Prince |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens je lands instellingen te veranderen
|
|
||||
|
||||
Probeer eerst eens op een andere computer (met iTunes) aan te sluiten. Dat het toestel Canadees is en simlock vrij gemaakt, heeft volgens mij niets met het probleem te maken. Hoelang heb je hem al? Wel eerder op je computer aangesloten gehad? Werkte het eerst wel?
|
|
||||
|
||||
dat hij niet wil laden zegt al genoeg
je dock connercot is kapot |
Labels |
amerika, buitenland, iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3GS wilt niet meer aan | tvtje | iPhone algemeen | 3 | 22-06-11 22:07 |
iPhone 3GS: Nieuw en gelockte Amerikaans iPhone 3Gs unlocken? | MacLover23 | Unlock | 4 | 09-04-10 00:45 |
3Gs op tweedehands iTunes aansluiten? | Rol@nd | Archief | 2 | 25-02-10 18:02 |
Mac OS X: itunes wilt tabblad programma's niet vrijgeven!!!(iphone 3G) | gr1985 | iTunes | 4 | 27-08-08 22:44 |
Windows: itunes wilt niet bijwerken | cederique | iTunes | 0 | 11-02-08 18:04 |
|
|